gsm/pcmcia kort spærret?
Fra : Kurt

Dato : 14-11-05 02:49

Jeg har fået et Vodafone Mobile Connect Card til den bærbare i bonus (for at
de kunne forstyrre mig i ferien) af mit tidligere firma.

Det fungerer ikke mere; det finder ingen udbydere, uanset hvilket simkort,
jeg sætter i. (Men det virker stadig som WLAN-kort)

Kan firmaet have spærret det på IMEI-nummeret?
Kan jeg spørge min udbyder? (CBB)

Jeg taler pt kun med firmaet via fagforeningens advokater.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 14-11-05 12:31

"Kurt" <do@not.work> wrote in message

> Kan firmaet have spærret det på IMEI-nummeret?
> Kan jeg spørge min udbyder? (CBB)

kort - ja sagtens, og ja spørg din udbyder om de har meldt kortet stjålet...

God kamp