operation af knæ
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 13-11-05 22:20

Hejsa

Jeg skrev på et tidspunkt herinde om at jeg havde været til en MR scanning
med mit knæ og hvilken sur syeplejeske det var nå, men det er ikke det
jeg vil skrive om nu, det var kun en reminder så i kan følge med i mit nye
indlæg.

Jeg har nu fået svar på scanningen, og de skriver at scanningen viser at der
godt kan være en bruskskade i knæet, muligvis en meniskskade.

Har nu fået tid til en konsultation her den 29. nov, hvor vi så skal finde
ud af hvad der videre skal ske. Jeg gå udfra det sikkert ender med en
kikkert operation, det snakkede han nemlig allerede om da jeg var der første
gang. Jeg ved han selv fortager disse operationer i lokal bedøvelse, men nu
ligger det sådan at jeg faktisk ikke er meget for lokal bedøvelse. Kan jeg
forlange at blive henvist til et sygehus og komme i fuld nakose? Har før
prøvet det der lokal bedøvelse, og det var ikke nogen sjov oplevelse, for
jeg kunne mærke det i knæet og det var virkelig ubehageligt. hvad er mine
rettigheder?
Nogen der ved hvor jeg kan se hvor lang vente tiden er på sådanne en
operation?

På forhånd tak

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 13-11-05 22:53

> [...]
> fuld nakose? Har før prøvet det der lokal bedøvelse, og det var ikke nogen
> sjov oplevelse, for jeg kunne mærke det i knæet og det var virkelig

Prøv at snakke med lægen, men personligt vil jeg hellere opereres med
lokalbedøvelse selv om den ikke virker helt frem for fuld bedøvelse, men
sådan er vi så forskellige. Du kan jo i øvrigt altid betale for at blive
fuldt bedøvet på et privathospital.

Mvh Maria