Gnaveben t. hvalpe?
Fra : HKN

Dato : 13-11-05 19:11

Hej,

Vi overvejer om det vil være en god idé med et gnaveben fra slagteren, til
vores welsh springer hvalp? Han interesserer sig ikke rigtigt for det i
kohud......?

Mvh
Henrik

It has removed 59 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : pwh

Dato : 13-11-05 20:11

> Vi overvejer om det vil være en god idé med et gnaveben fra
> slagteren, til vores welsh springer hvalp? Han interesserer sig ikke
> [...]

Begge mine Labblandinger har gnasket kødben fra de var helt små
med stor fornøjelse, du kan dog godt risikerer at hunden får en gang
tynd eller hård mave dagen efter, men det dør den ikke af

Ellers bruger jeg meget det at fylde udsuttede marvben med en blanding
af havregryn+leverpostej+vand som jeg så fryser ned.
Hvis du giver hunde dem optøede holder de kun 20 sekunder,
det er god og billig beskætigelse for den, men ikke for meget leverpostej
i blandingen, det feder helt fantastisk

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 14-11-05 06:59

"HKN" <mabehemaFJERN@DETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vores welsh springer hvalp? Han interesserer sig ikke rigtigt for det i

mine har også fået rå gnaveben som små, men jeg har dog aldrig haft
problemer med at de har fået dårlig mave af det, men de bliver også barfet.
mvh. marie

Fra : Huskey

Dato : 14-11-05 18:25

> [...]
> vores welsh springer hvalp? Han interesserer sig ikke rigtigt for det i

Havde kun haft min golden retriever hvalp i 2 uger da jeg købte en knogle
fra et koben, det skal lige siges at knoglen var næsen lige så stor som
hvalpen og det var en stor udfordring, men hverdag i 2 mdr lå han og gnavede
i det ben hver dag så den var 25,- værd og der var ikke dårlig mave
efter de første par dage hvor der sad noget råt kød på den...

Dette er faktisk osse en godt tidspunkt at træne at du skal kunne fjerne
benet uden han knurrer ell. hapser af dig.. Når han ligger og tygger
allerbedst i benet så tager du en halv fiske frikadelle(eller hvad din hund
allerbedst foretrækker), flytter benet ligger god bidden og lader ham spise
den og ligger så benet igen, så forbinder han med du fjerner benet med noget
godt.. Kan godt være han knurre de frste par gange, det gjorde min men da
jeg i en uge i træk havde jordt det var han ligeglad med det..

Held og lykke

Fra : x Vuf x

Dato : 17-11-05 19:19

On Sun, 13 Nov 2005 19:11:08 +0100, "HKN" wrote:

>Vi overvejer om det vil være en god idé med et
>gnaveben fra slagteren, til vores welsh springer
>hvalp? Han interesserer sig ikke rigtigt for det
>i kohud......?

Ja da. Det er det eneste rigtige.
Men husk det skal gives råt! Så kan du bruge næsten
hvad som helst. Det bedste er okse-/kalveben.

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP