hunde-sygeforsikring
Fra : Hansen

Dato : 13-11-05 14:29

Hej i gruppen

Jeg prøver at finde den bedste sygeforsikring til min Powder puf hvalp !

Hvor har i tegnet jeres ?
det ville være dejligt hvis i kan dele noget info om
pris-løbetid-selvrisiko-osv.....

Hansen

Fra : jopa

Dato : 13-11-05 14:37

Hansen skriblede bla:
> Hvor har i tegnet jeres ?
> det ville være dejligt hvis i kan dele noget info om
> pris-løbetid-selvrisiko-osv.....

Nykredit forsikring
950,50 løber årligt med 1000,- i selvrisiko.
Uden ansvarsforsikring da jeg har landbrugsforsikring og da har jeg ikke
brug for en sådan

Ved ikke om det er særligt billigt.
Har ikke haft brug for den endnu

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 13-11-05 20:11

Ingen tvivl om at alm.brand er de bedste jeg har en selvrissiko på
300kr og så betaler de 80% af resten af regningen. Og det aller
vigtigeste efter min mening er at denne forsikring gælder
_hele_hundens liv ! ikek som alle de andre der stopper når hunden er
10år osv

jeg kan ikke huske præcist et beløb, men ca 1400kr om året og deri er
der

lovpligtig
sygekasse
begrænset livsdækning (dækker hvis hunden dør af en af de sygdomme den
er vacineret imod eller udefra kommende skader) falder vist nok 10% om
året men den koster så tilgængæld under 200kr om året, så det kan slet
ikke betale sig ikke at vælge denne tilægsforsikring, hvis man altså
har en bare lidt dyr racehund

Punish the deed, NOT the breed.