Støjsvag PSU ...
Fra : Jim

Dato : 13-11-05 11:22

Hej NG,

Jeg er ved at lave mig en ny comp, og mangler lige et godt tip til en
støjsvag PSU.

det den skal trække er:

Asus A8N-SLI bundkort
Athlon 64 4000+
2 GB Dual OCZ Titanium ram
2 Sata HD
2 dvd brændere
og ATI x800

og selvfølgelig et par kølere og andre småting

Hvad kan i anbefale her ??

Fra : Hans

Dato : 13-11-05 12:19

Jim wrote:
> Hej NG,
>
> Jeg er ved at lave mig en ny comp, og mangler lige et godt tip til en
> støjsvag PSU.
>
> det den skal trække er:
>
> Asus A8N-SLI bundkort
> Athlon 64 4000+
> 2 GB Dual OCZ Titanium ram
> 2 Sata HD
> 2 dvd brændere
> og ATI x800
>
> og selvfølgelig et par kølere og andre småting
>
> Hvad kan i anbefale her ??

Hans

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 13-11-05 15:16

Hej Jim,

> Jeg er ved at lave mig en ny comp, og mangler lige et godt tip til en
> støjsvag PSU.

Jeg kan anbefale denne Chill Innovation CP-520A2 - den er rimelig kraftig og
meget lydløs.

Link:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=161207

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-05 15:23

Jim wrote:
> Hej NG,
>
> Jeg er ved at lave mig en ny comp, og mangler lige et godt tip til en
> støjsvag PSU.
>
> det den skal trække er:
>
> Asus A8N-SLI bundkort
> Athlon 64 4000+
> 2 GB Dual OCZ Titanium ram
> 2 Sata HD
> 2 dvd brændere
> og ATI x800
>
> og selvfølgelig et par kølere og andre småting
>
> Hvad kan i anbefale her ??

Sea Sonic S12 eller endnu bedre SS-500HT modellen

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : michael bs

Dato : 13-11-05 17:08

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse

> Sea Sonic S12 eller endnu bedre SS-500HT modellen

SS-500HT modellen?
Hvad er det for en? Den kan jeg ikke finde.. har du et link?

mvh Michael

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-05 17:29

michael bs wrote:

> SS-500HT modellen?
> Hvad er det for en? Den kan jeg ikke finde.. har du et link?

ikke lige på edbpriser desværre... det er en version af S12 som har
højere effektivitet, hvis du er så heldig at finde en så overvej den
fremfor S12'eren. SHG har haft nogle på lager for ikke så lang tid
siden, prøv at give dem et ring og høre om de evt. har en tilbage. eller
om de kan få den hjem til dig.

kig på Seasonic.com for nærmere info.

jeg mener det fulde model navn er SS-500HT HE (jeg gider ikke til at
pille låget af min maskine for at kigge efter)