Hvad betyder den fejlbesked?
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-11-05 11:18

Hej alle

Jeg gav mig til at afprøve en funktion på Fidusos sider idet jeg
sendte mig selv en besked om en ændring i min registrering.

På den side hvor jeg over for brugeren meddeler at oplysningerne
er afsendt, stod der så pludselig øverst:

WARNING: RunAsUser for MSP ignored, check group ids (egid=0,
want=51) WARNING: RunAsUser for MSP ignored, check group ids
(egid=0, want=51)

Jeg mener ikke at jeg har lavet noget om siden jeg lavede og
afprøvede siden. Hvad er det for en fejl?

Mailen kom frem og så ud som den skulle.

Phpinfo() skriver at det er: PHP Version 4.3.9.

--
Bertel

Fra : Martin

Dato : 14-11-05 14:16

Bertel Lund Hansen wrote:
> WARNING: RunAsUser for MSP ignored, check group ids (egid=0,
> want=51) WARNING: RunAsUser for MSP ignored, check group ids
> (egid=0, want=51)

Jeg er kommet frem til dette på google
<https://www.redhat.com/archives/fedora-list/2005-September/msg00991.html>
Hvis du ikke selv køre serveren, så skal du nok kontakte udbyderen, hvis
ellers problemet stadig er der.

--

Venlig hilsen
Martin

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-11-05 20:26

Martin skrev:

> Jeg er kommet frem til dette på google

Tak for det. Jeg har nu skrevet til udbyderen og ser hvad de
finder ud af. Jeg melder tilbage i samme tråd når der er nyt.

--
Bertel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-11-05 13:46

Martin skrev:

> Jeg er kommet frem til dette på google

Jeg skrev til supporten, og de ordnede problemet. Jeg fik ikke at
vide hvad de havde gjort.

--
Bertel