Skærmkvalitet efterlyses !
Fra : Stony

Dato : 13-11-05 02:54

Hej alle i kloge hoveder :))
Er lidt oppe i alderen og ser ikke så godt mere uden mine læsebriller.
Så jeg skulle gerne have købt mig en mobil med en stor , klar og tydelig
farveskærm , så jeg kan se hvem der ringer på displayet.
Har du et forslag ?
Overvejer mellem nokia 6230i og SE750i.
Skal bare have købt den mobil med bedste disply , pris næsten underordnet.
Takker for hjælpen på forhånd.

Stony

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-11-05 10:51

Stony skrev:

> Overvejer mellem nokia 6230i og SE750i.

Man kan ikke få store bogstaver og tal på sidstnævnte - jeg kan i hvert fald
ikke på søstermodellen W800 - lidt ærgeligt at de ikke har videreført
princippet fra T68i (ikke at det er et problem for *mig*)
Hans

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 13-11-05 11:08

> Man kan ikke få store bogstaver og tal på sidstnævnte - jeg kan i hvert
> fald ikke på søstermodellen W800 - lidt ærgeligt at de ikke har videreført
> princippet fra T68i (ikke at det er et problem for *mig*)

Ja, SE T68i var også min første tanke. Der kan man virkeligt få gjort
skriften stor - det nyder min far f.eks. godt af .

--
Jeppe Vestergaard
Email: Jeppe at dailyrush denmark - omskriv selv

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-11-05 11:16

Jeppe Vestergaard skrev:

> det nyder min far f.eks. godt af .

Dét gør min (langsynede) hustru osse - så ingen W800 til hende til jul...

Hans

Fra : Stony

Dato : 13-11-05 13:19

"Stony" <stenvej@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Overvejer mellem nokia 6230i og SE750i.
> Skal bare have købt den mobil med bedste disply , pris næsten underordnet.

Ok takker for svarene , men hvis nu man skulle sige hvilken telefon der
havde det største
og bedste display i breddex højde og 262.000farver , hvilket skulle det så
være ?
Ikke PDA mobil..
Matrix , aktiv TFT Matrix (har jeg hørt noget om ? )
Vil bare have den telefon med allerbedste display.
Takker for hjælpen.

Stony

Fra : Stony

Dato : 13-11-05 13:49

"Stony" <stenvej@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Stony" <stenvej@gmail.com> skrev i en meddelelse

En af mine kollegaer har lige mailet til mig og skriver at jeg skal kigge på
en
Samsung SGH-E760.
Han siger displayet er ikke så stort , men "uhyggeligt" skarpt.
Nogen der har kendskab til denne mobil ? Godt / dårligt ?
Endnu èn gang , tusind tak for al hjælp.

Stony