P & T fiskeri lige nu......
Fra : Leif

Dato : 12-11-05 15:18

Er det ti lat fange noget med de kolde vande?

Er fiskene værd at spise nu?

Mvh, Leif

Der næsten ikke kan spille
___,
\o

/ \
.

på grund af overfladevand.............

Fra : Spangkuk

Dato : 12-11-05 16:58

"Leif" <DrlykkesSLETMIG@mail.dk> skrev

> Er det ti lat fange noget med de kolde vande?

Ja. Fra mine spæde år som P&T'er husker jeg, at det netop
er nu, i efterårets svingende vejr og temp at der virkelig sker
noget derude.

> Er fiskene værd at spise nu?

Næ, har de nogensinde været det ?

Spang

Fra : Charlotte

Dato : 13-11-05 06:39

">> Er det ti lat fange noget med de kolde vande?

> Ja. Fra mine spæde år som P&T'er husker jeg, at det netop
> er nu, i efterårets svingende vejr og temp at der virkelig sker
> noget derude.

Hvad er det bedste at fange dem på nu? står nemlig og skal afsted her i
formiddag..?

Fra : Spangkuk

Dato : 13-11-05 08:57

"Charlotte" <CharlotteFJERN@FJERN5750.dk> skrev

> Hvad er det bedste at fange dem på nu? står nemlig og skal afsted her i
> formiddag..?

Powerbait 20-30 cm over burnden til det stille fiskeri eller
små hurtige spinnere hvis de lige er i deres Es.

Knæk og Bræk

Spang

Fra : Charlotte

Dato : 13-11-05 13:15

> Powerbait 20-30 cm over burnden til det stille fiskeri

Ja det prøvede vi uden større held

> små hurtige spinnere hvis de lige er i deres Es.

Fik en enkelt på en gylden spinner..dejligt

Fra : Jens Kristiansen

Dato : 13-11-05 16:40

Efteråret er perfekt til P&T, grøden falder, vandet blir klarere og fiskene
gør sig klar til vinteren...de spiser sig fede!

Det gælder også i høj grad gedde/aborrefiskeri.

Så indtil der kommer låg på = is er det bare med at komme derud!
Knæk og bræk
Jens

Er det ti lat fange noget med de kolde vande