Color mix
Fra : Jesper Kjær

Dato : 12-11-05 13:17

Hej

Er der nogen der ved hvordan man mixer farver på baggrunden?
Jeg vil gerne lave en baggrund der er mørkeblå for oven og helt
lys for neden. Farverne skal sådan ligesom fade fra mørk til lys.

Jeg vil helts være fri for at sætte et stort billede ind som
baggrund for det vil tage lang tid at loade.

Med venlig hilsen og på forhånd tak.
Jesper

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-11-05 13:48

Den 12-11-05 13.17 skrev Jesper Kjær følgende:

> Er der nogen der ved hvordan man mixer farver på baggrunden?
> Jeg vil gerne lave en baggrund der er mørkeblå for oven og helt
> lys for neden. Farverne skal sådan ligesom fade fra mørk til lys.

Det laves bedst med et billede.

> Jeg vil helts være fri for at sætte et stort billede ind som
> baggrund for det vil tage lang tid at loade.

Ikke noget problem. Du laver et billede, der er højt, men ikke mere end
nogle få pixels bredt, og så beder du blot om at få gentaget billedet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Ryd op i dine foretrukne bogmærker med AM-DeadLink.