Bluetooth
Fra : Ib Hansen

Dato : 12-11-05 10:20

Hjælp jeg har købt en bluetooth adapter af mærker ivt Bluesoleil.
Nokias pc suite kan ikke finde den.
Den skriver der er en fejl code: open media.
Håber i kan hjælpe.
Hilsen Ib.

Fra : Nuno Alexandre

Dato : 12-11-05 13:38

"Ib Hansen" <ibh@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Nokias pc suite kan ikke finde den.
> Den skriver der er en fejl code: open media.

Hej Ib,
Hvis du bruger Bluesoleil kan du ikke bruge andre bluetooth applikationer
samtidig.
Enten bruger du Nokia pc suite, hvilket jeg ikke kender, eller bluesoleil,
som jeg selv bruger
og kan varmt anbefales.

--
nuno alexandre

Fra : Ib Hansen

Dato : 12-11-05 14:59

Tak for hjælpen.
Hilsen Ib.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 22-02-07 11:18

Bruger den også her hos mig, og det kører perfekt.
Til min fulgte der 2 forsk. vers. af softwaren med.
Har installeret v. 1.4 og den virker, den gør vers. 1.6 ikke.