Kan man boote fra et usb floppydrev?
Fra : Michael [2800]

Dato : 12-11-05 09:54

Jeg har planer om at købe et usb floppydrev, men vil godt lige vide
først om man kan boote fra en ekstern enhed såsom et usb floppy drev
eller cd-rom drev?

--
/michael

Fra : Basil

Dato : 12-11-05 10:15

Michael [2800] skrev d. 12-11-2005 i meddelelse
<4375ad94$0$187$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:
> Jeg har planer om at købe et usb floppydrev, men vil godt lige vide først om
> man kan boote fra en ekstern enhed såsom et usb floppy drev eller cd-rom
> drev?

Jeg kan på det drev jeg har.
Jeg tror ikke det er noget problem.
Kai

Fra : Sune Storgaard

Dato : 12-11-05 10:21

"Basil" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse
> Michael [2800] skrev d. 12-11-2005 i meddelelse
>
> Jeg kan på det drev jeg har.
> Jeg tror ikke det er noget problem.

Det afhænger både af motherboardet og den pågældende enhed.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-11-05 11:36

"Michael [2800]" <michael@mhcdan.dk> crashed Echelon writing

> Jeg har planer om at købe et usb floppydrev, men vil godt lige vide
> først om man kan boote fra en ekstern enhed såsom et usb floppy drev
> eller cd-rom drev?

Kommer an på om dit motherboard understøtter boot fra USB.

--
Bjarke Andersen

Fra : Michael [2800]

Dato : 12-11-05 13:13

> Bjarke Andersen wrote:
> Kommer an på om dit motherboard understøtter boot fra USB.

Når ja det siger jo næsten sig selv Det må jeg lige tjekke engang.
Tak skal du/I havde.

Go'weekend!

--
/michael