TV via USB på anden computer
Fra : Basil

Dato : 12-11-05 08:29

Hej.
Jeg ved ikke om dette er et software eller hardware problem, så bær
over med mig.
Jeg kunne tænke mig at anskaffe et USB tv-kort, men det er lettere
upraktisk på en bærbar, der virkelig bæres rundt (i hjemmet).
Jeg har en lille computer stående tændt altid, hvor jeg f.eks. har
kortlæser og andre ting sat til, så alle kan bruge dem, og ingen
behøver sætte dem til.
Kan jeg route en usb-port fra "server" til min klient via LAN, således
at klienten opfatter tilslutningen af tv-kortet (eller min Bluetooth)
som værende på lokal USB ?
Kai

Fra : Lars Hansen

Dato : 13-11-05 14:57

jeg mener at have set at man kan streame video via ethernet ...jeg tror
produktet hedder noget med WINTV....jeg ku forestille mig at man plugger
tv-signalet i en box som er sluttet til en switch/router og så kan du via
software logge på boxens ip-adresse og se TV ---

----