surfcasting - stangholder - hvor ?
Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-11-05 00:52

så for et par uger siden en 3-benet stangholder i en net-shop. Jeg
fulgte et link her fra gruppen, men kan ikke finde det igen. Er der nogen af
jer, der ved, hvor man kan få sådn én ?

Jesper

Fra : Posten

Dato : 12-11-05 09:09

www.surfcastshop.dk

www.surfcastingklub.dk

mvh
Anders

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-06 00:40

Fra : Christian jacobsen

Dato : 12-11-05 09:21

Prøv dette tip , 3 stykker armeringsjern a m1.5 til 2 meter, varm dem op og
bank dem falde i den ene ende , bor et hul igennem alle 3 flader og skru dem
sammen med en bolt ,så de stadigvæk kan bevæges . Få derefter sat 2 ringe
fast på det ene ben , og vupti har du en udmærket stangholder til under 100
kr.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 13-11-05 01:26

Tak til både Posten og Christian - I har hjulpet mig videre.

Jesper