Bide i sko
Fra : Webpoint

Dato : 12-11-05 00:33

Hej

Min lille Jack Russell hvalp ( 4 mdr ) har her til aften, gnavet sig igennem
en af mine sko, da den var alene hjemme.
Nu er det et 1 gangs tilfælde, og normalt rør den ikke de sko som står i
gangen sammen med den, men kan jeg gøre noget for at hindre det i at ske
igen. Kan jo ikke skælde den ud når jeg kommer hjem !

Kim

Fra : pwh

Dato : 12-11-05 07:31

> [...]
> står i gangen sammen med den, men kan jeg gøre noget for at hindre
> det i at ske igen. Kan jo ikke skælde den ud når jeg kommer hjem !

Den nemmeste løsning er at stille dine sko et sted hunden ikke
kan komme til dem, sko smager bare godt synes hunde nu engang

/Jens

Fra : Kito

Dato : 12-11-05 07:32

Ja flyt skoene op hvor hvalpen ikke kan nå dem. Min efterhånden gamle hund
har flere end 5 par på samvittiheden. Det går over med alderen.

vh
Poul