Andet multimedie
bentjuul 3670
Er der slet ikke en trace funktion i Illus~
Fra : :-\) Carsten

Dato : 11-11-05 21:48

Er der slet ikke en trace funktion i Illustrator 10.0 ???

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 12-11-05 13:15

Carsten skrev:

> Er der slet ikke en trace funktion i Illustrator 10.0 ???

Du har jo fået svaret her:
<news:43750dfe$0$175$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> og som
Peter skriver, så findes der et værktøj ved navn Auto Trace
i Illustrator 10, men det er noget skrammel sammelignet med
Live Trace i Illustrator 12.

--
Hilsen
Madsen

Fra : :-\) Carsten

Dato : 12-11-05 19:22

> Du har jo fået svaret her:

Rolig , som du kan se er svaret kommet efter jeg har lagt mit indlæg!

Når man søger på "auto trace" eller "trace" i hjælp kommer der INTET frem.
Funktionen må hedde noget andet på dansk!

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 12-11-05 22:52

Carsten skrev:

> Rolig ,

Rolig? Der skal mere til at hidse mig op.

> som du kan se er svaret kommet efter jeg har lagt mit indlæg!

Tålmodighed lønner sig og også her på usenettet. Det er sjældent
nødvendigt at starte en ny tråd om et emne, som allerede kører i
en anden tråd, for folk skal nok svare hvis de kan eller har tid
til at svare.

> Når man søger på "auto trace" eller "trace" i hjælp kommer der
> INTET frem. Funktionen må hedde noget andet på dansk!

Ja selvfølgelig, men hvor skulle man vide fra, at du sidder med
en dansk udgave? I den danske Illustrator hedder det 'Værktøjet
Automatisk vektorisering'.

--
Hilsen
Madsen

Fra : :-\) Carsten

Dato : 13-11-05 11:35

> Tålmodighed lønner sig og også her på usenettet.

Du har ret i at jeg burde have været mere tålmodig! Undskyld!

> en anden tråd, for folk skal nok svare hvis de kan eller har tid
> til at svare.

Du har ret

> men hvor skulle man vide fra, at du sidder med
> en dansk udgave?

Jeg skrev "DK" i mit oprindelige indlæg:
Men så skriver jeg "Illutrator 7.0 DK" - hvilket jo ikke er rigtigt....
Det hedder jo: "Illutrator 10.0 DK"
Sorry

> I den danske Illustrator hedder det 'Værktøjet Automatisk vektorisering'.

Efter et stykke tid fandt jeg, at det faktisk var et ikon på værktøjslinjen.
Tusind tak for din hjælp! ¨
Jeg leger med det her i eftermiddag!

Tak!

Mange hilsner fra