Repeterende uønskde dots på Laser udskrift~
Fra : Haastrup

Dato : 11-11-05 18:46

Hej.
Jeg har en gammel Canon LBP-660 (EP-A toner patron).
Når jeg printer en tom side, sætter printeren
en lille ensudseende punktsky midt på linien ca. 3 gange per side:

*

*

osv. Mønsteret er altså systematisk.

Jeg har tænkt på, om man kan slutte, om det er patronen eller selve
printeren er noget i vejen med.

Problemet er, at jeg ikke vil købe en ny dyr toner hvis problemet
fortsætter med den. Nogen forslag?

mvh.
Regards S. Haastrup.

Fra : Asle Bjerva

Dato : 11-11-05 19:20

"Haastrup" <abc3@noplanet.com> skrev i melding

> [...]
> printeren er noget i vejen med.
>
> Problemet er, at jeg ikke vil købe en ny dyr toner hvis problemet

Kommer samme punkt ved utskrift av selvtest ?
Er det et tegn eller en sort prikk ?
Hvis du skriver flere etter hverandre 10-12 sider, er merket like sterkt
hele tiden ?

Det er som oftes feil på tromlen når slike oppstår, kan hende du kan tørke
rent, men bare på metall og plastvalser ikke på selve tromlen.

--
Asle Bjerva, Oslo
E-post: asle.bjerva.at.oslo.online.no

Fra : Haastrup

Dato : 11-11-05 23:20

On Fri, 11 Nov 2005 19:19:49 +0100, "Asle Bjerva" <noen@microsoft.com>
wrote:

>"Haastrup" <abc3@noplanet.com> skrev i melding

>Kommer samme punkt ved utskrift av selvtest ?

Ja

>Er det et tegn eller en sort prikk ?

Det er en liten klump af prikker (af storleg som et * - tegn), der
virker at være en smule tværet ud.

>Hvis du skriver flere etter hverandre 10-12 sider, er merket like sterkt
>hele tiden ?

Ja

>Det er som oftes feil på tromlen når slike oppstår, kan hende du kan tørke
>rent, men bare på metall og plastvalser ikke på selve tromlen.

Hurdan kan jeg tørke tromlen ren uden at tørke på tromlen??
Det er jeg inte med på. Måske kan du uddybe det lidt?

Btw: Hvorfor er du på news dk.edb.hardware fra en norsk placering?

Tak for dit svar.

Regards S. Haastrup.