Andet multimedie
bentjuul 3670
Outfading af billede PSP
Fra : Kim

Dato : 11-11-05 18:41

Hej gruppen
Hvordan "outfader" jeg en del af et billede med PSP
MVH Kim

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 11-11-05 23:15

Kim wrote:
> Hvordan "outfader" jeg en del af et billede med PSP

Typisk ved at arbejde med layers.

Men du må være mere specifik. Hvad skal fade, hvordan skal det se ud og hvad
skal det fade til.

--
/Lars

Forum for DVD+HDD optagere:
www.recordere.dk

Fra : Kim

Dato : 12-11-05 00:43

> Typisk ved at arbejde med layers.
>
> Men du må være mere specifik. Hvad skal fade, hvordan skal det se ud og
hvad
> skal det fade til.

Hej Lars
Jeg fandt lige et par eksempler!
http://leva.leeds.ac.uk/support/images/fade.jpg
http://www.midlandstech.com/careerguide/New%20Images/BSC%204C%20fade.JPG

Fra : Hanne V. F.

Dato : 13-11-05 17:45

> Hej Lars
> Jeg fandt lige et par eksempler!
> http://leva.leeds.ac.uk/support/images/fade.jpg
> http://www.midlandstech.com/careerguide/New%20Images/BSC%204C%20fade.JPG

Hvis du vil fremstille et billede som eksempel et.
Så vælger du nyt layer - fylder layeret med farven GRÅ,
derefter trækker du i pilene ude til højre i layer boksen, så sænkes
opaciteten, til hvad du syntes..

Derefter kan du gemme dit billede i den nye udgave..

MVH Hanne VF

Fra : Kim

Dato : 13-11-05 19:32

"Hanne V. F." <info-til@surfpost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opaciteten, til hvad du syntes..
> Derefter kan du gemme dit billede i den nye udgave..

Hej Hanne
Tak for dit svar!
Jeg har prøvet at fedte lidt med det!
En anden metode er at farve det ny layer med pensel med det indbyggede
"strøg" FUZZ SOFT og hvid farve.
Og prøve mig lidt frem med Size, step, density, opacity.
MVH Kim