Min nevø overgår Frevert
Fra : Bo Warming

Dato : 11-11-05 09:24

Man har beskyldt Louse Frevert (DF) for at flygte fra ansvar vedr at
webmaster ikke skulle være eneskyldig i noget saglig muslimkritik på
en elektronisk hjemmeside, som venstrefløjen ønsker §266b-straffet
udfra deres stalinistiske censurforherligelse.

Hendes kollega-overborgmesterkandidat fra EL er skinger ud i det
absurde med sin nægtelse af ansvar, som rækker tilbage til hans
farmors og farfars samlejer 1943-6!

Mikkel Warmings hitman, min bror Per, ringer og mailer til mig
igenigenigen og forlanger fortielse af ,
at der er slægteskab mellem Mikkel og hans - meget ansigtsmæssigt og
kropsligt lignende - farbror, mig, der har været en extremt aktiv og
kærlig legeonkel i første årtier af Mikkels liv, og dengang var
DNA-slægtskabet ikke betvivlet.

Mikkels hitmans trussel er dog tom - hvis jeg ikke fortier sandheden,
så vil han aldrig tale med mig mere.....

Den hyperaktive hitman har tidligere fået udgivet en bog på et
respekteret forlag, og i denne lægges afstand til min far og mig,, som
man pga politisk uenighed skammer sig over at dele gener med!
(måske fordi jeg i gymnasiet var SF-medlem og altså enig med min brors
gren af familien nu, har jeg aldrig skammet mig over at være i familie
med muslim-import-venlige politiske aktivister - jeg tror på debat og
ikke på fortielse, og jeg anser DNA-relationer for flueknepperi i en
kommunalvalgkamp)

Med venlig hilsen Bo Warming, cand.scient. gymnasielærer, Bjelkes
Alle 46, 2200 N, 35861000 FORKORT EVT.