Hvor køber man en Thermalright motherboard~
Fra : Jakob M

Dato : 10-11-05 20:04

Jeg har tænkt at købe mig et Asrock bundkort og en Thermalright XP120 køler,
men da bundkortet ikke bruger en standard bagplade, skal man bruge en
Thermalright motherboard backplate
http://www.thermalright.com/a_page/main_product_accessories.htm#acc_k8bp

Hvor køber man en sådan ?. Umiddelbart kan jeg ikke finde den hos de
forhandlere der har XP120 ?.

Mvh
Jakob

Fra : Mythos

Dato : 10-11-05 23:23

"Jakob M" <smoelf@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.thermalright.com/a_page/main_product_accessories.htm#acc_k8bp

> Hvor køber man en sådan ?. Umiddelbart kan jeg ikke finde den hos de

Hvis du nu klikke på den knap der hedder "where to bye" så kan du finde et
dansk flag og kommer så her til http://www.conta.dk/

Mythos

Fra : Jakob M

Dato : 10-11-05 23:53

> Hvis du nu klikke på den knap der hedder "where to bye" så kan du finde et
> dansk flag og kommer så her til http://www.conta.dk/

De handler ikke med private, kun andre forhandlere.

Mvh
Jakob

Fra : Mythos

Dato : 11-11-05 06:18

> De handler ikke med private, kun andre forhandlere.
>
> Mvh
> Jakob

Så kan de nok fortælle hvilke de handler med.

Mythos