Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Billigst samlede forsikring????
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 10-11-05 17:41

Hej!

Vi er en familie med indboforsikring, og to biler der
skal ansvarsforsikring på.

Jeg har 6 års anchenitet (hvordan staves det lige?),
hvem er det der er billigst under disse omstændigheder???

Hvh Henrik, Silkeborg

Fra : Anders Majland

Dato : 10-11-05 18:16

> Jeg har 6 års anchenitet (hvordan staves det lige?),
> hvem er det der er billigst under disse omstændigheder???

Det kan der ikke svares på uden en h****des masser andre oplysninger. Men
start med at undersøg om du medlem af en forening eller lign der har
specielle aftaler. Specielt fagforeninger har ogte gode tilbud. Dernæst er
der ikke andet at gøre end at ringe rundt. Nogen selskaber kan ikke bestemte
bilmærker og andre er ligeglad med motorstørelser men ser kun på nyærdi. Hos
andre er det motorstørrelsen der tæller - hos andre er det effekten.

Så ring rundt og bed om tilbud - hos nogle selskaber kan du få et overslag
via deres hjemmesider...

/A

Fra : Martin

Dato : 10-11-05 20:02

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har 6 års anchenitet (hvordan staves det lige?),
> hvem er det der er billigst under disse omstændigheder???

kun forsikring ? fair !! hvis ikke bilen er for ny(tror de har problemer
der)
også andet ? så vælg alm brand har du lån,løn og forsikring kan du spare
ca. 20-25 % har du også pension opsparing (15000 pr år) = 15% mere rabat
osv... jo 15000 om året er meget men har du en samlet forsikring på ca.
20.000 årligt med lån og lønkonto sparer du ca. 4-5000kr som du kan bruge på
pension og de penge får du jo igen :)

Martin

Fra : nvm

Dato : 11-11-05 10:03

Henrik (Silkeborg) skrev:
> [...]
>
> Jeg har 6 års anchenitet (hvordan staves det lige?),
> hvem er det der er billigst under disse omstændigheder???

Har du prøvet:
http://forsikringsluppen.dk/ ??

Fra : kjaer

Dato : 15-11-05 10:00

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Jeg har 6 års anchenitet (hvordan staves det lige?),
anciennitet