Andet multimedie
bentjuul 3670
Font søges
Fra : Nederbasse

Dato : 10-11-05 17:13

Hejsa
Jeg skal lave et website og skal bruge en font til Windows
Grafikeren har sendt mig fonten som (desværre) er til an Mac
Den hedder Cascade Script og kan ses her:
http://www.myfonts.com/fonts/linotype/cascade-script/cascade-script/mac-t1/109797/

Nogen der ved hvilken type jeg kan erstatte den med på et window system ?

LarsN

Fra : RoJo

Dato : 10-11-05 17:20

On 10/11/05 17:13, in article
43737194$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk, "Nederbasse"
<nogen@microsoft.com> wrote:

> [...]
> 797/
>
> Nogen der ved hvilken type jeg kan erstatte den med på et window system ?

Du kan bruge den der hedder Cascade Script til windows

Meeen, du får ikke meget ud af det, hvs du ikke laver teksten som grafik,
for det kræver jo at brugeren har denne font installeret.

Mvh RoJo

Fra : per christoffersen

Dato : 10-11-05 17:43

"RoJo" <Geckodk@fjerndettehotmail.com> skrev i en meddelelse
> Meeen, du får ikke meget ud af det, hvs du ikke laver teksten som grafik,
> for det kræver jo at brugeren har denne font installeret.

- det gælder vist kun, hvis vi taler om websider...
I de fleste andre tilfælde er der da veje uden om det problem.

/Per

Fra : RoJo

Dato : 10-11-05 17:51

On 10/11/05 17:42, in article 437377cc$0$122$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
"per christoffersen" <pc@NIXcomonto.dk> wrote:

> - det gælder vist kun, hvis vi taler om websider...
> I de fleste andre tilfælde er der da veje uden om det problem.
>
> /Per

Det er sådan set også det han skal bruge den til!!!

Fra : per christoffersen

Dato : 10-11-05 18:07

> Det er sådan set også det han skal bruge den til!!!

Nårh ja...
Jeg har vidst fået læst for meget idag, - det er gået ud over
koncentrationen.

/Per

Fra : per christoffersen

Dato : 10-11-05 17:45

"Nederbasse" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Jeg skal lave et website og skal bruge en font til Windows
> Grafikeren har sendt mig fonten som (desværre) er til an Mac

Hvilken fonttype er der tale om?
Hvis det er en Open Type, så kan den bruges på Win XP.

/Per

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-11-05 18:50

per christoffersen skrev:

>Hvis det er en Open Type, så kan den bruges på Win XP.

Der er da (næsten) ingen, der gider at downloade og installere en
bestemt font for at kunne se en side med netop den font.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : per christoffersen

Dato : 11-11-05 09:22

> Der er da (næsten) ingen, der gider at downloade og installere en
> bestemt font for at kunne se en side med netop den font.

Det kan jo være den skal bruges til grafik.

/Per

Fra : Nederbasse

Dato : 10-11-05 19:36

"per christoffersen" <pc@NIXcomonto.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken fonttype er der tale om?
> Hvis det er en Open Type, så kan den bruges på Win XP.
>
> /Per

Filen hedder CascadeScript.t1
Nu er Cascade Script ikke en gratis font så derfor vil jeg gerne finde en
der ligner

LarsN

Fra : Ricko.

Dato : 11-11-05 06:04

> Filen hedder CascadeScript.t1
> Nu er Cascade Script ikke en gratis font så derfor vil jeg gerne finde en
> der ligner
>
> LarsN
Jeg vil da gerne give dig de to jeg har, så de ligger i dk.binaer under
fonte
Link.

Fra : Nederbasse

Dato : 11-11-05 17:31

> Jeg vil da gerne give dig de to jeg har, så de ligger i dk.binaer under
> fonte
> Link.

Så siger jeg mange tak
Men hvor kommer skrifttyper fra ?
Jeg har CS pakken installeret på jobbet og der er den ikke i

LarsN