Nyt Forum
Fra : Kennel Klitgaard V. ~

Dato : 10-11-05 15:17

Hej
Kennel Klitgaard har oprettet et "Forum" udelukkende for tysk
jagtterrier-interesserede under: www.den-tyske-jagtterrier. Her kan stilles
spørgsmål om racen, fortælles om egne jagtoplevelser med den tyske
jagtterrier og der kan simpelthen læses alt om den tyske jagtterrier oma.
GOD FORNØJELSE!

Fra : Wagner

Dato : 10-11-05 21:47

"Kennel Klitgaard V. Dinne & Bent Elgaaard Pedersen" <dinneep@privat.dk>
skrev i en meddelelse news:4373566b$0$38663$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> spørgsmål om racen, fortælles om egne jagtoplevelser med den tyske
> jagtterrier og der kan simpelthen læses alt om den tyske jagtterrier oma.

Jeg er træt af at høre om jeres tyske jagtterrier. Kan I ikke finde et
forum, der passer til de salgsinteresser I har?
Wagner

Fra : Claus Espeholt

Dato : 14-11-05 08:44

Det var da et ubehageligt surt opstød. Hvad skal det bruges til. Måske andre
er interesserede
Claus

Fra : driver

Dato : 14-11-05 10:35

"Claus Espeholt" <espeholt@grenaa-kommune.dk> wrote in message
> Det var da et ubehageligt surt opstød. Hvad skal det bruges til. Måske
> andre er interesserede
> Claus
Annoncen har været bragt før. Se f.eks. 28.9. Der er også salgsannoncer fra
den pågældende kennel tidligere.
mvh
driver

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-05 15:54

"driver" <XXmgcar@sport.dk> skrev
> Der er også salgsannoncer fra den pågældende kennel tidligere.

Emnet har været diskuteret tidligere og
grundet den meget lave aktivitet i gruppen,
fandt man det tilladeligt, sålænge det var i
moderat omfang, at oprette køb/salg tråde i gruppen.

/Martin

People say i'm bad, but I sure feel good !!

Fra : Kennel Klitgaard V. ~

Dato : 14-11-05 21:38

Tak Claus. Mvh. Dinne