kattesand fra Olivers
Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 10-11-05 13:21

Hej NG
Er der nogle af jer, der bruger kattesand fra Olivers - og hvad synes I om
det?
Venlig hilsen Anelise

Fra : Tournesol

Dato : 10-11-05 14:37

Hejsa

> Er der nogle af jer, der bruger kattesand fra Olivers - og hvad synes I om
> det?

Jesp det gør jeg normalt og mine misser er meget glad for det det e r lige
så godt som extrem classic hvis ikke det er bedre det støver nemlig
mindre.Det er økonomisk og drøjt i brug

Ligt pt har olivers lidt levrings problemer, deres leverandør har svigtet
dem, men de skulle for grus igen her midt på mrd og alle mine 9 misser
glæder sig og det gør vi slaver også !!!

Man får det også fragtet lige til døren dejligt

Knus Henriette.
www,dktournesol.dk

Fra : Sidsel

Dato : 10-11-05 14:46

Anelise Schou Nielsen wrote:
> Hej NG
> Er der nogle af jer, der bruger kattesand fra Olivers - og hvad synes I om
> det?
> Venlig hilsen Anelise

Oliver's kattegrus er også et hit herhjemme, det er billigt, det er godt
og drøjt + alle kattene kan lide det. - Og som Henriette skriver - man
får det leveret lige til døren (sådan circa da - vores fragtmand gider
ikke løfte det op på 3. sal... men det er ikke Oliver's skyld!)

Vi har også engang brugt Extreme Classic, den der meget fine med en
smule pudderduft - jeg synes Oliver's er bedre og især i forhold til prisen.

- Sidsel

Fra : Eva Johanne Pedersen

Dato : 10-11-05 15:15

Hvordan klumper Olivers i fht Extreme Classic?

Jeg er nemlig lige gået fra Catrine til Extreme Classic og er ikke
begejstret, prisen taget i betragtning. Det klumper dog en anelse bedre
end Catrine.

Mvh Eva.

Fra : Sidsel

Dato : 10-11-05 15:26

Eva Johanne Pedersen wrote:
> Hvordan klumper Olivers i fht Extreme Classic?

Jeg synes det klumper godt, selvfølgelig kommer det som alt andet an på
hvor mange katte der bruger bakken og hvor ofte du tømmer den. Men
Oliver's laver gode hårde klumper og generelt som sagt, synes jeg det
var bedre end Extreme Classic... men grus er vel nærmest et
religionsspørgsmål, så selvom jeg sværger til Oliver's kan andre jo godt
mene at Extreme Classic er bedre :)

- Sidsel

Fra : Tournesol

Dato : 10-11-05 20:04

Hejsa

> Jeg er nemlig lige gået fra Catrine til Extreme Classic og er ikke
> begejstret, prisen taget i betragtning. Det klumper dog en anelse bedre
> end Catrine.

Jeg syntes det klumber lige så godt som EC.Jeg syntes også at olivers er
bedre til at suge og klumpe hvis en kat har tyndmave end EC der sviner
nemmer i gruset men ved EC er der den fordel at du kan si gruset det har jeg
ikke prøvet med Olivers.
Jeg bruger ca 64 kg EC grus pr mrd ,med olivers bruger jeg 40-50 kg grus
Jeg har hele 3 fertile hanner og du kan ikke lugte det i bakkerne.

Jeg mener at Olivers grus i korn grovhed er ala Catrine men det e r mega
langtid siden jeg brugte Catrine så jeg er ikke 100 sikker.

Håber du kan bruge det

Knus Henriette.
www.dktournesol.dk

Fra : Eva Johanne Pedersen

Dato : 10-11-05 21:25

> [...]

> Jeg bruger ca 64 kg EC grus pr mrd ,med olivers bruger jeg 40-50 kg grus
> Jeg har hele 3 fertile hanner og du kan ikke lugte det i bakkerne.

Tak for svarene til jer begge .

Jeg kan se, jeg bruger utrolig meget mindre grus end dig, hvis det ikke
er en fejl, at det er pr. md. Når jeg har købt 4 x 7 kg Catrine plejer
det at holde virkelig længe.

Jeg var så lige inde på Olivers hjemmeside og kan se, at det faktisk
koster ligeså meget som Extreme Classic, så jeg går nok alligevel
tilbage til Catrine, der er noget billigere...

Med venlig hilsen
Eva Johanne Pedersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tournesol

Dato : 11-11-05 07:16

Hejsa

> Jeg kan se, jeg bruger utrolig meget mindre grus end dig, hvis det ikke
> er en fejl, at det er pr. md. Når jeg har købt 4 x 7 kg Catrine plejer
> det at holde virkelig længe.

Du skal regne med at jeg har 9 katte ialt derfor bruger jeg så meget

> Jeg var så lige inde på Olivers hjemmeside og kan se, at det faktisk
> koster ligeså meget som Extreme Classic, så jeg går nok alligevel
> tilbage til Catrine, der er noget billigere...

Ellers skla du købe stort ind eller finde dig en opdrætter at købe hos de
får gruset til andre priser ,-)

Knus henriette.
www.dktournesol.dk

Fra : Janne

Dato : 11-11-05 09:15

Hejsa.

Jeg synes Olivers grus er det bedste jeg har prøvet. De har ikke haft
gruset i et stykke tid på grund af at skibet, jeg tror det var i Canada,
var forsinket. Har lige ringet til Olivers idag og de har fået gruset nu
og bruger hele wekenden på at bringe det ud, jeg får det på mandag sagde
han, da der ligger en hel bunke ordre, der skal bringes ud. Jeg har
iøjeblikket gruset Ever Clean, men bare der bliver rodet lidt i det, når
der er tisset, så smulder det, og jeg sidder længe bare at få de små
bitte stykker væk, så det bliver mere besparende så det kan holde
længere og det gør Olivers grus ikke.

Knus fra Janne.

Med venlig hilsen
Janne
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 12-11-05 00:32

"Janne" <mail2uKATTE@BAKKEsol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der er tisset, så smulder det, og jeg sidder længe bare at få de små
> bitte stykker væk, så det bliver mere besparende så det kan holde

Tak til alle for jeres svar, det er altid rart at høre om andres erfaringer.
Jeg har altid tidligere brugt ikke-klumpende kattegrus, men efter jeg har
fået flere katte, 3 ialt, synes jeg, det er blevet sværere at holde
kattebakkerne lugtfrie, selv om jeg rydder op, så snart kattene har forladt
bakken, skifter gruset 2 x dagligt og vasker bakkerne af hver dag. Så næste
gang jeg bestiller kattefoder hos Olivers, skal jeg have noget af deres
kattegrus med.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Ivar Madsen

Dato : 14-11-05 21:51

Janne wrote:

> Jeg synes Olivers grus er det bedste jeg har prøvet. De har ikke haft
> gruset i et stykke tid på grund af at skibet, jeg tror det var i Canada,
> var forsinket.

Hvor længe har de været ramt af leveringsproblemmet?

Ivar Madsen

Fra : Janne

Dato : 15-11-05 09:26

> Ivar Madsen skrev:

> Hvor længe har de været ramt af leveringsproblemmet?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Ivar Madsen

Hej.

Jeg tror det var 10 dage tid. Men vil dertil sige at jeg ikke før har
være udsat for i den tid jeg har fået gruset at der har været
udleverings problemer, de kommer med det næsten dagen efter man har
bestilt.

Med venlig hilsen
Janne
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Janne

Dato : 15-11-05 19:12

> [...]
> være udsat for i den tid jeg har fået gruset at der har været
> udleverings problemer, de kommer med det næsten dagen efter man har

Jeg har fået mit grus idag, der var dejligt og ovenikøbet stod han med
en flaske rødvin og sagde her er en flaske, hmmm, hvorfor skal jeg have
den, spurgte jeg, det skal du bare, og gav mig den, det synes jeg er
sørme er flot. Har i andre da ikke fået det?... Jeg er stadig helt
målløs, synes det er da helt utroligt, sikken en service..

Med venlig hilsen
Janne
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tournesol

Dato : 16-11-05 07:10

Hejsa

> [...]
> sørme er flot. Har i andre da ikke fået det?... Jeg er stadig helt
> målløs, synes det er da helt utroligt, sikken en service..

Jeg fik en windbreaker som undskyld det e r jeg helt tilfreds med

Knus Henriette.
www.dktournesol.dk

Fra : Sidsel

Dato : 16-11-05 09:34

Tournesol wrote:

> Jeg fik en windbreaker som undskyld det e r jeg helt tilfreds med

Vi fik også en windbreaker med, men det var da fordi de havde lavet et
tilbud med 10 sække kattegrus og en windbreaker for 495 kr.. Vi fik
oveni en flaske rødvin som undskyldning for at gruset kom så sent...

I bund og grund dejlig service fra Olivers som altid :)

- Sidsel

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 16-11-05 09:20

> [...]
> sørme er flot. Har i andre da ikke fået det?... Jeg er stadig helt
> målløs, synes det er da helt utroligt, sikken en service..

Vi fik gratis "Diet & Senior"-foder i den periode på lidt over 14 dage, der
gik fra jeg bestilte "Adult"-foder, til de kunne levere igen (fik i
mandags). 5 kg tilsendt med den nydelige besked på fakturaen, at det var med
100% rabat

MVH Mette

Fra : Tournesol

Dato : 15-11-05 11:48

Hejsa

> Hvor længe har de været ramt af leveringsproblemmet?

jeg bestilte 7/10 og har fået mit grus i dag og har fået en pæn undskyldning
oven i , jeg håber så ikke de er så uheldige igen men lige pt er jeg godt
tilfreds

Knus Henriette.
www.dktournesol.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 15-11-05 12:45

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>>

> jeg bestilte 7/10 og har fået mit grus i dag og har fået en pæn
> undskyldning oven i , jeg håber så ikke de er så uheldige igen men lige pt

jeg bestilt også først i oktober, fik en telefonisk beklagelse, at de MÅSKE
kunne trylle noget frem til ugen efter, hvis ikke kom det først til
november..jeg bestilte torsdag morgen i sidste uge men har (endnu) ikke set
noget...)-;
mvh. marie

Fra : Tournesol

Dato : 15-11-05 18:48

Hejsa

> [...]
> MÅSKE kunne trylle noget frem til ugen efter, hvis ikke kom det først til
> november..jeg bestilte torsdag morgen i sidste uge men har (endnu) ikke

ØV de ligger nok vandret for tiden for de skal jo nok have indhentet den
de er bagud med + de nye bestillinger men jeg håber da for dig at du får i
morgen
Eller så må du ringe til dem go høre de pljer at være hjælpsomme

Knus Henriette.
www.dktournesol.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 15-11-05 20:08

> [...]
> får i morgen
> Eller så må du ringe til dem go høre de pljer at være hjælpsomme

jeg talte med dem i eftermiddags, og de sagde at det var afsendt i går...
men jeg har ikke fået noget endnu... så det kommer nok i morgen.
anton er gået i sultestrejke... og albert mæsker sig i dåsemad, den
forræder...(-;

mvh. marie

Fra : Ivar Madsen

Dato : 15-11-05 20:52

fam. Ager wrote:

> [...]
> men jeg har ikke fået noget endnu... så det kommer nok i morgen.
> anton er gået i sultestrejke... og albert mæsker sig i dåsemad, den

Du fik ikke fragtbrevsnummeret?
Hvis du har det, så kan du se hvorlangt det er nået, på fragtmaend.dk

Ivar Madsen

Fra : fam. Ager

Dato : 15-11-05 21:11

"Ivar Madsen" <spam.news.cc@milli.dk> skrev i en meddelelse

> Du fik ikke fragtbrevsnummeret?
> Hvis du har det, så kan du se hvorlangt det er nået, på fragtmaend.dk
>
> --
> Med venlig hilsen
> Ivar Madsen

nej, det gjorde jeg selvfølgelig ikke, jeg havde stadig et spinkelt håb om
at det kom i løbet af eftermiddagen, da de oplyste mig om, at det var
afsendt i går.... men jeg giver det lige en chance i morgen også.
og hvor sætter man dog pris på godt kattegrus, når man har måttet købe
brugsens møggrus...æv for den da!.

mvh. marie

Fra : Tournesol

Dato : 16-11-05 07:12

Hejsa

> [...]
> afsendt i går.... men jeg giver det lige en chance i morgen også.
> og hvor sætter man dog pris på godt kattegrus, når man har måttet købe

Jeg har brugt lidt EC classic kat og til sidst faktas grus føj for en banke
bæ så olivers var savnet

Knus henriette.
www.dktournesol.dk

Fra : Tournesol

Dato : 16-11-05 07:14

Hejsa

> [...]
> men jeg har ikke fået noget endnu... så det kommer nok i morgen.
> anton er gået i sultestrejke... og albert mæsker sig i dåsemad, den

Håber du får det i dag jeg ved ikke helt hvordan fragtmændene køre det ,her
kommer de på alle tider af døgnet næsten

Knus Henriette.
www.dktournesol.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 16-11-05 08:01

> [...]
> Håber du får det i dag jeg ved ikke helt hvordan fragtmændene køre det
> ,her kommer de på alle tider af døgnet næsten

jamen det kan de også finde på her, så derfor håbede jeg stadig i går..en ny
dag truer, så mon ikke det dukker op.. anton sidder bare og glor på sit
nødrationsfoder, det frister slet ikke...og albert synes at det er fedt
sådan med noget dåsefoder a`la MC Donalds....GGGG...sjovt at de er så
forskellige..

mvh.- marie

Fra : Tournesol

Dato : 16-11-05 10:14

Hejsa

> [...]
> nødrationsfoder, det frister slet ikke...og albert synes at det er fedt
> sådan med noget dåsefoder a`la MC Donalds....GGGG...sjovt at de er så

Jammen stakels mis da cæsar er heller ikke til vådfoder han vil kun have RC
de fleste af mine gider ikke vådfoder måske tun eller torskerogn men ellers
ikke ,håber han får noget mad idag

Knus Henriette.
www.dktournesol.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 16-11-05 13:19

> [...]
> nødrationsfoder, det frister slet ikke...og albert synes at det er fedt
> sådan med noget dåsefoder a`la MC Donalds....GGGG...sjovt at de er så

så kom foder og grus...langt om længe... og jeg åbnede spændt kassen med
foder, for at se om der skulle være noget spændende ekstra-undskyld-
gratis-ting i...men næ-nej! ikke til mig..(-;
men anton har ædt og ædt, og ser meget glad og meget mæt ud nu, og her
stinker ikke af lort mere fra bakken..så det er jo herligt!.

mvh. marie