Tilslutning af front mikrofon
Fra : KB

Dato : 10-11-05 12:08

Hej

Jeg skal tilslutte mit bundkort med mit kabinets front audio. Lyden er
tilsuttet rigtig, men mikrofonene driller lidt.

Der er 3 ledninger til mikrofonen fra kabinettet. Disse hedder GND, MIC-VCC,
MIC-IN.

På bundkortet er der 4 pins som ikke er brugt til lyd. Disse hedder +5VA,
AGND, MICPWR, MIC2.

Hvordan skal de 3 ledninger fra kabinettet tilsluttes bundkortet så det
bliver rigtigt?

Med venlig hilsen
Kenneth Ramussen
Odense

Fra : Coach [4130]

Dato : 10-11-05 19:55

"KB" <kboye@bjoernemosenFJERN_DETTE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> AGND, MICPWR, MIC2.
>
> Hvordan skal de 3 ledninger fra kabinettet tilsluttes bundkortet så det

Hvilket bundkort?
Mærke og model?
Og hvilket kabinet?

Hvis du har disse oplysninger, bliver det nemmere at oplyse dig om links til
manualer og vejledninger.

mvh
Bri@n

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-11-05 16:04

KB wrote:
> [...]
> hedder +5VA, AGND, MICPWR, MIC2.
>
> Hvordan skal de 3 ledninger fra kabinettet tilsluttes

Uden at kunne svare 100% rigtigt, så mener jeg det er således:
GND = AGND
MIC-VCC = MICPWR
MIC-IN = MIC2

--