Andet multimedie
bentjuul 3670
Whiskyklub: ideer til logo?
Fra : Ukendt

Dato : 10-11-05 08:35

Til et nyt whiskylaug i Viborg efterlyses ideer til et logo. Det
traditionelle vil være noget med et glas eller en whiskytønde, men mange
firmaet i branchen og næsten alle klubber bruger det, så jeg vil gerne have
noget andet, men hvad?

Lauget drejer sig om skotsk single malt whisky, men logoet kan for så vidt
godt signalere brede i retning af indtagelse af gode drikke.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Os på VUC

Dato : 10-11-05 14:29

"Kurt Hansen" <kurt-snabela-towle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Lauget drejer sig om skotsk single malt whisky, men logoet kan for så vidt
> godt signalere brede i retning af indtagelse af gode drikke.

Hvad med at find på noget hvor kun skruelåget figurerer ?

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-05 23:39

On Thu, 10 Nov 2005 14:28:52 +0100, Os på VUC wrote:

> Hvad med at find på noget hvor kun skruelåget figurerer ?

Single Malt med skruelåg?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 10-11-05 16:57

In article <n4prvt5zoh1c$.5hp7aba1jsnk$.dlg@40tude.net>, Kurt Hansen wrote:
> [...]
>
> Lauget drejer sig om skotsk single malt whisky, men logoet kan for så vidt
> godt signalere brede i retning af indtagelse af gode drikke.

Noget korn i et glas, destillationsapparaturet, (tørv, røg, korn)
Der er mange ting der har med det at gøre.

Hvad med etiketten fra en Ceres All Malt :)

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-05 23:40

On 10 Nov 2005 15:57:13 GMT, Povl H. Pedersen wrote:

> Noget korn i et glas, destillationsapparaturet, (tørv, røg, korn)
> Der er mange ting der har med det at gøre.
>
> Hvad med etiketten fra en Ceres All Malt :)

Kan ikke finde etiketten på nettet og da jeg ikke lige har sådan en fætter
indenfor rækkevidde....
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Stig Petersen

Dato : 11-11-05 21:48

BOB HOPE+ ? EVT I SEPIA-VIGNET??!! MVH

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-05 23:41

On Fri, 11 Nov 2005 21:48:03 +0100, Stig Petersen wrote:

> BOB HOPE+ ? EVT I SEPIA-VIGNET??!! MVH

Bob drak vist Canadian Club, eller lignende stads - så hellere Dean Martin.
Oh well....
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-05 09:45

On Thu, 10 Nov 2005 08:35:20 +0100, Kurt Hansen wrote:

> [...]
>
> Lauget drejer sig om skotsk single malt whisky, men logoet kan for så vidt
> godt signalere brede i retning af indtagelse af gode drikke.

Jex baxer stadig med et logo til det nye whiskylaug i Viborg. Jeg har lavet
et par stykker som er ret gode, men det med vandtårnet vil ikke rigtig
lykkes (se http://www.towle.dk/skottenborglogo.jpg). ja, ja, jeg ved det:
det ligner noget der er lavet i Word, men hvad gør jeg for at få det til at
se mere proff ud?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen