Snowboard priser hjemme/sydpå
Fra : jesper pedersen

Dato : 09-11-05 23:18

Jeg står overfor at skulle investere i nye snowboard-støvler, men da det
efterhånden er seks år siden jeg sidst købte støvler er jeg blevet i tvivl
om prisniveauet i danmark vs. priserne på skisportsstederne sydpå.

Er der nogen der ved om det kan betale sig, at købe udstyret på
skisportsstedet, i dette tilfælde Val D'Isere? Fordelen er jo naturligvis at
man ofte får lov at prøve støvlerne inden man køber dem, men hvordan er
priserne i forhold til de danske priser?

- Jesper P

Fra : Brizz

Dato : 14-11-05 23:35

jesper pedersen skrev:
> [...]
> man ofte får lov at prøve støvlerne inden man køber dem, men hvordan er
> priserne i forhold til de danske priser?

Min erfaring er fra østrig hvor jeg arbejdede at der var priserne stort
set ens med en lille fordel til østrig. Men jo senere på sessonen man
kom jo billigere blev det. Tit kan der handles lidt mere om prisen syd
på end i dk. Udvalget vil jeg også mene er større syd på

--
Mvh Brian