Pro@ccess - Uden om Router Eller Offentlig~
Fra : RaYmAn

Dato : 10-06-01 14:02

Hej
Det jeg forsøger at finde ud af er:
Hvordan kan jeg få min linux maskine til at have en offentlige ip
addresse(og dermed droppe NAT totalt igennem routeren og få fuldt udbytte af
min forbindelse med hensyn til protokoller, porte osv.)
Eller
Hvordan kan jeg få det til at virke uden om routeren (ala faq'sne til at få
NE2 til at virke udenom routeren).
Den sidste løsning ville være foretrukket.
Jeg har brug for at kunne lave VPN tunneler, GRE tunneler, IPv6-in-ipv4
tunneler og lignende, og de er ikke ligefrem glade for NAT.
Nuværende virker det ok med min stofanet forbindelse, men jeg tror det er
fordi det er en 1:1 statisk mapping så ALT ryger ind til den interne ip.
Dette Kunne også være ok med Pro@ccess men anden løsning er foretrukket.
Har også en ide om jeg muligvis kunne have flere ip addresser hvis jeg gik
uden om routeren - uden at skulle købe en router selv.
Håber jeg har forklaret mig ordentligt og der er nogen der kan hjælpe
Venlig Hilsen Jens Andersen