Andet multimedie
bentjuul 3670
et lille spørsmøl
Fra : TheBonden

Dato : 09-11-05 19:35

hej jeg er i gang med at lave en hjemme sidem med bilder taget under vandet
på nor jeg om ca 2 til 3 månder begynder at tage bilder og har fået
udstyret til det
men da det er mine bilder og helst ikke vil have folk til at bruge dem rundt
om kring så vil jeg lave et vand mærke på alle bilder men gider jo ikke
sætte det ind bilde efter bilde er der en nem og smart bøde ta lave det på
så det bliver pænt og ens vær gang og et andet er kan ban beskære mange
bilder i samme størelse alser klippe noget væk fra billet fx dato og kl fra
et kamara på en nem bøde og ens ..

på fårhånd mange tak

hilsen Henrik Bonde

Fra : Søren Blom

Dato : 09-11-05 19:56

"TheBonden" <theBonden@the-outlaws.dk> skrev
> [...]
> mange bilder i samme størelse alser klippe noget væk fra billet fx dato og
> kl fra et kamara på en nem bøde og ens ..

Prøv at søg i Google på "vandmærke i billeder", der kommer der bl.a.
http://www.nettips.dk/Default.asp/KatId=129/SubId=129/id=1204/text=Vandm%E6rke+i+dine+billederud
af, men der findes mange metoder og mange programmer til opgaven, prøv at
kik lidt tilbage i gruppen og du vil finde svaret, for det er jævnligt oppe
at vende.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : TheBonden

Dato : 09-11-05 20:08

mange tak det var det ene sår mangler vi det siste

Fra : -=JF=- arb

Dato : 10-11-05 12:38

"TheBonden" <theBonden@the-outlaws.dk> skrev i en meddelelse
> mange tak det var det ene sår mangler vi det siste

Som jeg læser det er du endnu ikke begyndt at tage billederne... Hvad med at
udelade dato/klokkeslet på dem - så er du så dejligt fri for at skulle
klippe det ud bagefter.

Mvh John

Fra : TheBonden

Dato : 10-11-05 22:59

det er på nogle ander og ikke på under vans fotom man ganske admenlig
familge foto fra 90 og op efter... hvor der er på og ja jeg lader dem være
slået fra på det nye came

men tak

Fra : Brizz

Dato : 11-11-05 01:56

TheBonden wrote:
> [...]
> bilder i samme størelse alser klippe noget væk fra billet fx dato og kl fra

Umiddelbart lyder det som en meget dårlig løsning at klippe billeder til
efter en skabelon. For 2 billeder skal ikke klippes ens. Beskær hvert
enkelt billede. Det giver langt det bedste resultat. og det er tiden værd!

--
Mvh Brian
---

Ved mail sæt et eller andet + @ foran mit domæne.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 11-11-05 20:24

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> Umiddelbart lyder det som en meget dårlig løsning at klippe billeder til
> efter en skabelon. For 2 billeder skal ikke klippes ens. Beskær hvert
> enkelt billede. Det giver langt det bedste resultat. og det er tiden værd!

Det kunne måske tænkes, at det er det samme som skulle klippes væk, da det
er datoen der skulle væk. Men ellers vil jeg give dig ret i, at det er ikke
altid det samme som skal klippes væk

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"