Kopi af brev til DCU
Fra : Preben Knudsen

Dato : 09-11-05 13:37

Jeg har nu fået 2 inlæg stoppet i "censuren" - 2 for mig relevante
indlæg som jeg på ingen måde kan se har verskredet skrvne regler.
Indlæg 1- et indlæg om problemerne med 30-50 mbar gas - som jeg dog
har fået løst gennem hjemmesiden Campingferie.dk- og senest idag et
indlæg om strømpriser på campingpladsserne.
Jeg kunne forstå hvis campingfereie.DK ikke ville offentliggøre
indlæggene, da siden isidste ende er kommerciel, men jeg har måske
misforstået hvad DCU er - jeg troede det var campingfolkets
organisation og ikke Campingbranchens, men er de kommercielle
interesser så store at man har glemt " manden på gulvet"

PS. For en sikkerheds skyld vil ovenstående også blive offentliggjort
på campingferie.dk.

Fra : Piraten

Dato : 09-11-05 21:53

Altså Preben, sikke da noget fis at tro..... at DCU er for os almindelige
medlemmer, se dog bare DCU bladet det er smæk fyldt med reklamer, fra
diverse camping forhandlere og de betaler helt sikkert en masse penge for at
få dem i bladet......... med hensyn til strøm, så har jeg rodet en del med
det og det er faktisk ikke lovligt, for andre end el forsynings selskaber at
sælge strøm, men som jeg kan forstå på el rådet, så har campingpladser en
dispentation til at "sælge" strøm, men, det er KUN en dispentation og de kan
jo ikke vare evigt, men det er da slet ikke tilladt at sælge strøm til
"ågerpriser" og frem for alt, instalationerne SKAL være lovlige og det er de
kun på meget få campingpladser.
vh Piraten