Måske lidt pusterum
Fra : Mus

Dato : 09-11-05 09:36

Har fundet ud at Anna tager flasken når hun sover. Ikke den bedste løsning,
men alligevel bedre en at skulle malke ud hele tiden.

Blandede noget vælling til hende og så i en sutteflaske med det mindste
hul(til vand/the). Det virkede nemlig på mig som om mælken kom alt for
hurtig. Hun puster meget og stopper hele tiden når hun drikker fra flaske,
mens hun er vågen. egentlig lidt mærkeligt for min mælk kommer også meget
hurtigt. Hun havde store problemer med det da hun var helt lille.

Nå men prøvede med vælling da hun sov. 50 ml røg ned på ingen tid. Havde
desværre ikke kommet mere i flasken for regnet ikke med det virkede og havde
prøvet det før det der med at give hende når hun sov - uden succes.

Måtte jo så tage flasken fra hende og så blev hun faktisk ked af det og en
sut hjalp ikke. Skyndte mig ud efter mere. Da jeg kom tilbage var hun vågen,
men tog dog yderligere 30 ml.

Så nu kan dette om ikke andet være mig en hjælp i stedet for at malke ud.

Hun kan også godt blive ked af det når hun ligger hos mig og jeg skifter
bryst og så er hun meget ivrig.

Jeg bruger nu den der næsespray så hun ikke skal vente på at mælken løber og
det gør jo også at hun ikke opgiver inden mælken løber. Er bare ikke så glad
for denne spray.

LN

Fra : Cocoamum

Dato : 09-11-05 09:39

Mus skrev:
> Jeg bruger nu den der næsespray så hun ikke skal vente på at mælken løber og
> det gør jo også at hun ikke opgiver inden mælken løber. Er bare ikke så glad
> for denne spray.

Pyt med det. Hvis amningen skulle komme til at fungerer godt, og du kan
stole på, at næsten alle amninger bare kører, så skal du nok kunne lægge
den igen. Jeg tror ikke på, at den gør større skade. Med mindre du har
astma, for den strammer den glatte muskulatur, og det er det samme, der
sker ved veer og astmaanfald.

Hvis den gør gavn nu, så brug den bare. Jeg havde også stor glæde af den
med den første i nogle uger.

Tine

Fra : Mus

Dato : 09-11-05 10:32

"Cocoamum" <ta@uu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sker ved veer og astmaanfald.
>
> Hvis den gør gavn nu, så brug den bare. Jeg havde også stor glæde af den

Men jeg lægger hende stadig til når hun sover.

Men bare det at jeg ikke skal malke ud. Hvad skal jeg dog gøre med alt min
fritid.

Men nu må jeg se om det også virker i dag.

Hvis det gør, så må det blive sådan noget som to gange hos mig og en gang
fra flaske. Og så øver vi fortsat lidt at tage flaske når hun er vågen, men
ikke så meget at hun bliver træt af det.

LN