Papst 80 mm blæser til strømforsyningen
Fra : Craig David

Dato : 10-06-01 13:39

Jeg har tidligere læst om subj. her i gruppen.
Hvormeget mere støjsvag er denne blæser end en "almindelig blæser"
Hvor køber man den og hvormeget for sådan en svend?

tak
/CD

Fra : Martin Bay Hebsgaard

Dato : 10-06-01 14:12

www.studiedata.dk

150,-

Check siden ud - mange spændende ting.
Martin

Fra : Kristian

Dato : 10-06-01 16:08

www.webconsult.dk

De kan også levere den med "termostat" til ca. 100 kr. mere, så den selv
regulerer hastigheden alt efter hvor varmt det er!

140 kr. uden termostat

Fra : Craig David

Dato : 10-06-01 21:05

Priser hos Studiedata:
Pris : 140 kr. + Postopkrævning 30 kr + pakkepost 50 kr = 220 kr ialt.

Priser hos webconsult
Pris 140 kr. + fragt 85 kr = 225 kr ialt.

Jeg synes der kommer for mange omkostninger på! Det kan da ikke passe at det
koster 85 kroner at sende sådan en dims med postvæsenet?

Nogen der ved hvor man kan købe en Papst i Århus? -for køb over nettet er
ganske enkelt for dyrt!

CD

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 10-06-01 21:17

"Craig David" <40@c.dk> skrev

> Nogen der ved hvor man kan købe en Papst i Århus? -for køb over nettet
er
> ganske enkelt for dyrt!

Det samme bandede jeg over i går. Så hvis der er nogen der ved, hvor man
kan købe Papst i Aalborg, må de også gerne give lyd!

mvh
Peter

Fra : Hauge

Dato : 10-06-01 21:10

Hejsa

> Nogen der ved hvor man kan købe en Papst i Århus? -for køb over nettet er
> ganske enkelt for dyrt!

Prøv Århus Radiolager 8624 6422

Mvh Hauge

Fra : Simon Nejmann

Dato : 11-06-01 19:42

On Sun, 10 Jun 2001 22:04:38 +0200, "Craig David" <40@c.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg synes der kommer for mange omkostninger på! Det kan da ikke passe at det
>koster 85 kroner at sende sådan en dims med postvæsenet?

De 30 kr postopkrævning kan du vel slippe for ved at vælge en anden
betalingsform - f.eks. dankort...

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Craig David

Dato : 12-06-01 09:33

nope -man kan ikke betale med dankort

Fra : Martin Bay Hebsgaard

Dato : 12-06-01 09:55

Jeg mener man kan forudbetat på konto hos studiedata.

Fra : Simon Nejmann

Dato : 12-06-01 19:48

On Tue, 12 Jun 2001 10:54:49 +0200, "Martin Bay Hebsgaard"
<martinbh@worldonline.dk> wrote:

>Jeg mener man kan forudbetat på konto hos studiedata.

Det kan man også hos webconsult...

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Esben

Dato : 12-06-01 17:32

"Craig David" <40@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> koster 85 kroner at sende sådan en dims med postvæsenet?
>
> Nogen der ved hvor man kan købe en Papst i Århus? -for køb over nettet er

www.at-computing.dk tager kun 35,- i porto ved forudbetaling. Jeg har lige
modtaget 3 papst-blæsere fra dem. (160kr/stk)

--

Esben

Fra : Mogens

Dato : 12-06-01 23:26

On Tue, 12 Jun 2001 18:31:48 +0200, "Esben" <esben@huleboer.dk> wrote:

>www.at-computing.dk tager kun 35,- i porto ved forudbetaling. Jeg har lige
>modtaget 3 papst-blæsere fra dem. (160kr/stk)

Hej

Har du en bedre addresse ?
Den du skrev tidligere virker nemlig ikke.

Mvh Mogens

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 13-06-01 12:14

"Mogens" <moveng@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Har du en bedre addresse ?
> Den du skrev tidligere virker nemlig ikke.

Prøv at fjerne bindestregen: http://www.atcomputing.dk

mvh
Peter