Ny multifunktionsmaskine
Fra : JA

Dato : 09-11-05 18:30

Hej Gr.
Igen , igen et spørgsmål om køb af multifunktionsmaskine, jeg har set mig
varm på Canon Pixma 760 eller dens efterfølger MP 800, så langt så godt, nu
er det jeg bliver i tvivl om der er noget jeg har overset. Eller sagt på en
anden måde er der en maskine der virker lige så godt (eller bedre) , er der
nogen her i gr. der vil øse af egen erfaring og måske komme med alternativ
forslag til min nye maskine. Jeg har også været lidt omkring Epson, men er
som sagt i tvivl.
Mit behov er noget scanning, lidt kopiering og så naturligvis print med en
lille del som fotoprint større mængder foto få jeg altid lavet "ude i byen"
på foto papir, men det er vigtigt at maskinen er driftsikker og "let " at gå
til. Mit budget er på ca.2500. / 3000.-kr.

Med venlig hilsen
Jens

Fra : JJ

Dato : 09-11-05 18:59

"JA" <gogjand@FJERN-DETTE-hotmail.com> wrote in message
> [...]
> byen" på foto papir, men det er vigtigt at maskinen er driftsikker og "let
> " at gå til. Mit budget er på ca.2500. / 3000.-kr.

Jeg kan anbefale en hp psc 2175, den scanner og printer i meget god
kvalitet.

JJ

Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 09-11-05 21:14

Jeg har haft min HP PSC-2710 i et par måneder nu, og den er jeg i hvert fald
meget glad for. Den har både indbygget WLAN samt en masse andre smarte ting.
Og så er den meget driftsikker, også selv om man bruger uofficielle drivers
under XP x64

/morten