Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvordan gøres det?
Fra : Monty \(7000\)

Dato : 09-11-05 18:21

Jeg har 2 billeder som jeg ønsker at flette sammen. Altså lave en glidende
overgang hvor i den ene ende af billedet er den ene farve og i den anden
ende den anden farve og så skal de fade sammen.

Jeg bruger PS og PSE. Hvordan gøres det?

Monty

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 09-11-05 22:12

<http://groups.google.com/group/dk.edb.grafik/msg/a5a1b75adfbf8950>.