To nye aktstykker fra Hübertz.
Fra : H.H Jacobsen

Dato : 08-11-05 21:34

Interesserede kan nu få sendt dels udtog fra 3 gamle århusianske
Laugsprotokoller (Smede- Felbereder- og Bagerlauget. De er samlet i en
enkelt fil på 120 kb., dels har jeg også udtog af Aarhus
Raadstu-Justitsprotokol (1641-1744), 110 kb. Især sidstnævnte, der ligner
udtog fra Bythingsprotokollen, men visse steder ikke er egnet for de
sarteste sjæle, indeholder en del navne. Brug venligst min e-mail adresse:
(ahjac(@vip. cybercity.dk.)
Med de bedste hilsener til alle i gruppen. Henning H. Jacobsen, Risskov.