Indy install
Fra : Hans

Dato : 02-11-05 12:27

Hej

Jeg har Delphi 7 proff og har hentet indy9.0.18_source, men hvordan er det
nu lige man får den installeret?

/HK

Fra : Kristian Kjærgaard

Dato : 03-11-05 18:17

http://www.indyproject.org/KB/index.html?howdoiinstallindyd.htm

Fra : Hans

Dato : 03-11-05 18:24

"Kristian Kjærgaard" <2kdesign@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.indyproject.org/KB/index.html?howdoiinstallindyd.htm

De bat filer der nævnes er ikke med i indy9.0.18_source filen.

/HK

Fra : Kristian Kjærgaard

Dato : 03-11-05 20:06

Hans skrev:
> De bat filer der nævnes er ikke med i indy9.0.18_source filen.

Jeg kan desværre ikke hjælpe - jeg fandt kun linket på Google og tænkte,
at det måske kunne hjælpe.

Fra : *** Calle ***

Dato : 04-11-05 12:39

Hans wrote:
> Hej
>
> Jeg har Delphi 7 proff og har hentet indy9.0.18_source, men hvordan
> er det nu lige man får den installeret?

hvor har du hentet 9.018, på Indy siden er 9.0.17 den seneste, og der er
bat-filen FullD7 med.
http://www.indyproject.org/indy/downloads/Indy_9_00_17_src.zip
--
*** Calle ***

Fra : Hans

Dato : 04-11-05 19:37

"*** Calle ***" <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> hvor har du hentet 9.018, på Indy siden er 9.0.17 den seneste, og der er
> bat-filen FullD7 med.
> http://www.indyproject.org/indy/downloads/Indy_9_00_17_src.zip

Det er så denne jeg har hentet
http://www.indyproject.org/downloads/indy9.0.18_source.zip

/H

Fra : *** Calle ***

Dato : 04-11-05 23:12

Hans wrote:
> "*** Calle ***" <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Det er så denne jeg har hentet
> http://www.indyproject.org/downloads/indy9.0.18_source.zip

prøv at lægge mærke til at der er et Indy/ til forskel i mappe stien. Det er
da vi noget der ikke er het smart på den side. Men prøv den jeg henviste
til, så er problemet løst
--
*** Calle ***