"Aktivt indhold" vises
Fra : Michael Petersen

Dato : 04-11-05 13:50

Hvis jeg uploader min webside (enkelt side), og viser den via internettet,
går det fint.

....men hvis jeg åbner htm-filen via harddisken, fremkommer "Internet
Explorer har begrænset denne fil i at vise aktivt indhold, der evt. kunne få
adgang til din computer...)

Kan jeg fjerne det
....det er fordi jeg har lavet en filmliste i html, og brugt en JavaScript
til en "Søgefunktion".
Som sagt fremkommer denne meddelse ikke hvis jeg ser den fra nettet, men
åbner jeg filen fra harddisken, kommer denne irreterne meddelse, og min
"Søgefunktion" virker så kun, hvis jeg 'tillader' dette aktivt indhold.

Tak på forhånd.

Fra : Benny Nissen

Dato : 04-11-05 13:56

Michael Petersen wrote:
> [...]
>
> ...men hvis jeg åbner htm-filen via harddisken, fremkommer "Internet
> Explorer har begrænset denne fil i at vise aktivt indhold, der evt. kunne få

Det er en indstilling i din browser.

Prøv at spørge i dk.edb.internet.software.browser

--
Benny Nissen