Rudeknusning værre end blbrænding(Århus ct~
Fra : Bo Warming

Dato : 09-11-05 07:27

Seven-Eleven ved Nørrebros Runddel venter mede at sætte ny butiksruder
i til efter en måned, når cirka 3 knusninger er sket. De reparerer
nødtørftigt med tape og bølgepap.
Jeg tar glarmesterarbejdet hver andet år - og reparerer med metalnet
og plexiglas-rester fra Silvan.

Bag ruder er det mennesker. Når der er hul, kan der smides motolov og
andet farligt ind.
Biler er lidt dyrere end store butiksruder, men råstofferne er cirka
samme pris, og fremstilling udføres af robotter.

NEJ TIL MOSKE GRUPPEN i Århus har helt ret når de ser byen værre ramt
end tilsvarende franske byer. Moskeer prædiker terror. Altid.
De mange moskeer i Århus bør ikke suppleres med pragtmoske

Når bortses fra sløve franske handicappede der ikke når at slippe ud
af bussen, er det personfri biler som muslimerne gør sig interessante
med at brænde i Frankrig, Belgien, Tyskland

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-11-05 19:31

On Wed, 9 Nov 2005 07:26:47 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>NEJ TIL MOSKE GRUPPEN i Århus har helt ret når de ser byen værre ramt
>end tilsvarende franske byer.

du mener det står være til der ind i der hvor de brænder biler af og
til den bedre del af din overbevisning brænder handicappede af ?

> Moskeer prædiker terror. Altid.

ja det laver sgu sikkert ikke andet :) har du været i en og hørt hvad
de laver ?

>De mange moskeer i Århus bør ikke suppleres med pragtmoske

og slet ikke 2

>Når bortses fra sløve franske handicappede der ikke når at slippe ud
>af bussen,

du mener at handicapede og bare er hypokonder der godt kan sætte
farten op hvis de bare VIL ?
>--
Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Fra : Bo Warming

Dato : 09-11-05 19:45

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> [...]
> de laver ?

> og slet ikke 2

> du mener at handicapede og bare er hypokonder der godt kan sætte

Nej, jeg mener det er rent held at muslimernes vold kun har medført
eet mord - endnu

Masseudvisning er tiltrængt

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-11-05 21:12

On Wed, 9 Nov 2005 19:45:16 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]

det svarede du ikke på ?

>Nej, jeg mener det er rent held at muslimernes vold kun har medført
>eet mord - endnu

det besvare - ikke sprg om de handicappede ?

>Masseudvisning er tiltrængt

jow

Fra : JB

Dato : 10-11-05 03:14

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> til den bedre del af din overbevisning brænder handicappede af ?

> ja det laver sgu sikkert ikke andet :) har du været i en og hørt hvad
er det der du køber dit hash og piller ?

Fra : Bo Warming

Dato : 10-11-05 05:20

"JB" <postkasse_66@hotmail.com> wrote in message

> er det der du køber dit hash og piller ?

Snese af muslimgrønthandlere sælger sådant.

Som sagt er helligkrigere psykopatmordere og det var held at den
handicappede franske kvinde i bussen ikke døde

At Århus er ligeså, bør gøre det oplagt ved hurtigt folketingsvalg at
forpurre at Godhedsindustrien får varig PR fordel af at medierne
forærer Ritt og Bondam kommunalsejr i hovedstaden

Ritt er værre end Pind til at ævle om hvad er nationalpolitik og ikke
kommunalpolitik - men at Pind er libertarianer uden folkelig appeal,
bør få Fogh til at udskifte ham med en mere glistrupsk venstremand
efter valget.
Pind er uden ægte liberalisme - han ivrer i min lokalavis for at
kommunen vedr private fortovskafeer skal påbyde småblomstrede
parasoller - aldrig storblomstrede!!!

Fra : Bo Warming

Dato : 10-11-05 10:53

"JB" <postkasse_66@hotmail.com> wrote in message
> er det der du køber dit hash og piller ?

Det er ikke dk.politik relevant hvor Bo Mogensen køber hash og piller,
er det?

Alle syge ku ha gavn af at få overvågnings- eller korrekturlæsning
eller andet let job og sætte farten op

Korpsånd er ikke at fanden tager de bageste - at de svageste ofres for
fællesskabet.
Glistrup-utilitarismen er at danskere via mindre lovjungle og lavere
skab skaber meningsfulde job til alle

Knud Rasmussen var en fremragende kusk, der elskede og
respekterede sine trækdyr. Men hvis en hund blev syg, kom til skade
eller ikke kunne indordne sig i spandet, blev den brugt som foder.
Politiken juli 03

Jo mere mennesker gør det, som gavner dem selv, desto mere bliver
mennesker til gavn for hinanden. Baruch Spinoza

Jorden tilhører ikke mennsket, det er mennesket, der
tilhører jorden. Høvding Seattle

Netværkets selvbevaringsregel. Enhver i netværket
benytter enhver mulighed for at yde tjenester over for andre i
netværket. Dem det går udover, er altid dem der ikke er med i
netværket. Klaus Kjøller

Kå Nothing knits man to man . like the frequent passage form
hand to hand of cash. Walter Sickert

Kå Når et menneske hoster i en koncertsal, kommer alle til
at hoste, og man føler den fysiske irritation i struben. Flok-mimicry
er en virkelig kraft; at sætte sig imod den, vil sige at komme ud af
trit med sine sociale omgivelser det skaber neurotisk spænding og
skyldfølelseArthur Koestler

The value of a man can only be measured with regard to
other men. Nietzsche

kåaMe "At hjælpe en ulykkelig er en fornuftshandling, som ikke
behøver støtte af medlidenheden" Spinoza

GODHEDSINDUSTRIENS HELVEDE

What is hell? I maintain that it is the suffering of being
unable to love. Fedor Dostoevsky 1821 - 1881

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-11-05 18:58

On Thu, 10 Nov 2005 10:52:59 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Det er ikke dk.politik relevant hvor Bo Mogensen køber hash og piller,
>er det?

nej men lad os da bare for overskulighedens skyld få det på det rene -
hash køber jeg ikke efter som jeg bliver dårlig af at ryge det -
piller for jeg af min læge og henter på apoteket.

jeg er dog ikke uforstående overfor at JB s betændte forstand kunne
forveksle et apotek og en grønthandler !

Fra : JB

Dato : 11-11-05 03:13

Bo M Mogensen wrote:

> nej men lad os da bare for overskulighedens skyld få det på det rene -
> hash køber jeg ikke efter som jeg bliver dårlig af at ryge det -

du æder det vel bare ?

> piller for jeg af min læge og henter på apoteket.

får du mængde rabat ?

> jeg er dog ikke uforstående overfor at JB s betændte forstand kunne
> forveksle et apotek og en grønthandler !

du har vel et sideforbrug bo ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 11-11-05 12:37

Bo M Mogensen wrote:

> jeg er dog ikke uforstående overfor at JB s betændte forstand kunne
> forveksle et apotek og en grønthandler !

JensBrightbrain kan heller ikke skelne mellem en krøbling
og en juhletræsfod.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 11-11-05 13:28

Ejvind Kruse wrote:

> JensBrightbrain kan heller ikke skelne mellem en krøbling
> og en juhletræsfod.

du er rigtigt ved at blive pot og pande med BW og bo ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 11-11-05 20:03

JB wrote:

> du er rigtigt ved at blive pot og pande med BW og bo ?

Aner jeg en vis form for jalousi ?

--
Ejvind

Fra : N/A

Dato : 11-11-05 20:18

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 11-11-05 20:18

Allan Riise wrote:

> X-Post til dk.politik fjernet

Ikke-retningsbestemt krydspost genoprettet.

--
Ejvind

Fra : N/A

Dato : 11-11-05 21:38

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 11-11-05 21:38

Allan Riise wrote:

> Har intet med politik at gøre, og det er uønsket X-post.

Det er netop styregruppens nye politik med ikke-retningbestemt
krydspost og for øvrigt er der sat en effektiv stopper for den
retningsbestemte krydspost.

--
Ejvind

Fra : GB

Dato : 11-11-05 22:01

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> wrote in news:3tkdplFsvb9eU1
@individual.net:

> Det er netop styregruppens nye politik med ikke-retningbestemt
> krydspost og for øvrigt er der sat en effektiv stopper for den
> retningsbestemte krydspost.

bof

GB

Fra : Bo Warming

Dato : 12-11-05 06:20

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> wrote in message

> Det er netop styregruppens nye politik med ikke-retningbestemt
> krydspost og for øvrigt er der sat en effektiv stopper for den
> retningsbestemte krydspost.

Aldrig har styringsskrankepaverne gjort gavn. Pionerer og dynamiske
debatører skaber ny veje og rutiner, og magteløse burreaukrater falder
pø om pø til patten

Fjolserne lever i et fortidigt eventyrland af langsomme modemmer, hvor
der kunne udtænmkes alibi for censur, og censur er det eneste de
elsker

Som Jesus siger "Tilgiv dem thi de vide ikke hvad de gør"

Fra : JB

Dato : 13-11-05 03:41

Ejvind Kruse wrote:

> Det er netop styregruppens nye politik med ikke-retningbestemt
> krydspost og for øvrigt er der sat en effektiv stopper for den
> retningsbestemte krydspost.

ja det er der ingen tvivl om ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 13-11-05 08:29

JB wrote:

> ja det er der ingen tvivl om ?

Man må da sige, at de endelig har lavet noget der virker efter hensigten.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 15-11-05 07:35

Ejvind Kruse wrote:

> Man må da sige, at de endelig har lavet noget der virker efter
> hensigten.

ja da, hvorfor skulle de ellers gøre det ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 16-11-05 09:09

JB wrote:

> ja da, hvorfor skulle de ellers gøre det ?

Det var godt de slog hårdt ned, det var også ved at tage overhånd.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 17-11-05 03:50

Ejvind Kruse wrote:

> Det var godt de slog hårdt ned, det var også ved at tage overhånd.

ja der var ved at gå NRE-FUTFUT i det hele ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 17-11-05 15:13

JB wrote:

> ja der var ved at gå NRE-FUTFUT i det hele ?

Og Holm var ved at gå ned af druk.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 17-11-05 18:15

Ejvind Kruse wrote:

> Og Holm var ved at gå ned af druk.

det har han da været længe ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 18-11-05 09:48

JB wrote:

> det har han da været længe ?

Problemet er, at han er en flyder.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 19-11-05 07:14

Ejvind Kruse wrote:

> Problemet er, at han er en flyder.

stik ham dog med en nål ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 19-11-05 08:39

JB wrote:

> stik ham dog med en nål ?

Vil du have kamelen gennem nåleøjet ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 19-11-05 19:13

Ejvind Kruse wrote:

> Vil du have kamelen gennem nåleøjet ?

så skal det være en lille nål ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 20-11-05 08:49

JB wrote:

> så skal det være en lille nål ?

Du gider ikke kamelen ?

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 04:42

Ejvind Kruse wrote:

> Du gider ikke kamelen ?

du må godt pule den hvis du vil ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 21-11-05 08:07

Jens wrote:

> du må godt pule den hvis du vil ?

Er Holm da bøsse ?

--
Ejvind

Fra : jens.b.

Dato : 21-11-05 17:35

Ejvind Kruse wrote:

> Er Holm da bøsse ?

drikker hans patter ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 22-11-05 09:50

jens.b. wrote:

> drikker hans patter ?

Thordreng har kun drukvenner.

--
Ejvind

Fra : jens.b.

Dato : 23-11-05 05:23

Ejvind Kruse wrote:

> Thordreng har kun drukvenner.

hvorfor spørger du så ?

Fra : JB

Dato : 13-11-05 03:39

Allan Riise wrote:

> Har intet med politik at gøre, og det er uønsket X-post.
>
> X-Post til dk.politik

ok

Fra : JB

Dato : 13-11-05 03:39

Ejvind Kruse wrote:

> Ikke-retningsbestemt krydspost genoprettet.

hvilken gruppe er det så sendt fra ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 13-11-05 08:30

JB wrote:

> hvilken gruppe er det så sendt fra ?

Krydspost er ikke retningsbestemt, fat det nu.

--
Ejvind

Fra : Bo Warming

Dato : 13-11-05 10:02

> Krydspost er ikke retningsbestemt, fat det nu.

Forklar hvad det vil sige at en
_ Krydspost er retningsbestemt ._
hvis du vil gøre mig (og måske andre) en tjeneste
og er der nogle xpost som netbetjente har det dårligere med end andre
,og hvorfor ?
- jeg har aldrig ønsket at genere disse sarte gemytter

Fra : JB

Dato : 15-11-05 07:36

Ejvind Kruse wrote:

> Krydspost er ikke retningsbestemt, fat det nu.

var det med din NRE klon du sendte ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 16-11-05 09:10

JB wrote:

> var det med din NRE klon du sendte ?

Det er kun dig, der har adgang til at klone Fiis Ræbesens.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 17-11-05 18:12

Ejvind Kruse wrote:

> Det er kun dig, der har adgang til at klone Fiis Ræbesens.

nej det var din konto jeg lånte.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 18-11-05 09:48

JB wrote:

> nej det var din konto jeg lånte.

Du kender ikke password, lille jensine.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 19-11-05 07:14

Ejvind Kruse wrote:

> Du kender ikke password, lille jensine.

jov, mæættemalko.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 19-11-05 08:40

JB wrote:

> jov, mæættemalko.

Nixenbixen.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 19-11-05 19:14

Ejvind Kruse wrote:

> Nixenbixen.

du mumlede også du ville ændre den til noget med medLam ha ha ha

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 20-11-05 08:50

JB wrote:

> du mumlede også du ville ændre den til noget med medLam ha ha ha

Nemlig, men hvad nummer ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 13-11-05 03:38

Allan Riise wrote:

> X-Post til dk.politik fjernet

hvor hen ?

Fra : JB

Dato : 13-11-05 03:37

Ejvind Kruse wrote:

> Aner jeg en vis form for jalousi ?

behold du bare de to tumper for dig selv ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 13-11-05 08:31

JB wrote:

> behold du bare de to tumper for dig selv ?

Hvorfor generer du mine venner, er det bare fordi du ikke selv
har nogen venner ?

--
Ejvind

Fra : Bo Warming

Dato : 13-11-05 09:51

> Hvorfor generer du mine venner, er det bare fordi du ikke selv
> har nogen venner ?

Alle danskere har alle danskere som venner, til en vis grad
Jo, alles ven er ingen ven, men sålænge vi domineres af homogen dansk
befolkning er det ikke kun usenet, der præges af venskabelighed

Freunde og Freude digtede Schiller om, og Beethoven lod kor i symfoni
synge venskabs-digtet - som fyrsterne godtog, fordi de ikke vidste at
folk der sang den ny internationalistiske revolutionssang skiftede
ordet Freude ud med Freiheit.- og derved fremmede indførsel af
ytringsfrihed (og desværre fordelingspolitik)

Fra : JB

Dato : 15-11-05 07:36

Ejvind Kruse wrote:

> Hvorfor generer du mine venner, er det bare fordi du ikke selv
> har nogen venner ?

du er da blevet noget højrøvet efter du blev lam i roen ejvind ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 16-11-05 09:13

JB wrote:

> du er da blevet noget højrøvet efter du blev lam i roen ejvind ?

Hvis du læste lidt på lektien ville du vide, at det er meget normalt,
at ændre personlighed, efter et sådant sygdomsforløb.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 17-11-05 18:14

Ejvind Kruse wrote:

> Hvis du læste lidt på lektien ville du vide, at det er meget normalt,
> at ændre personlighed, efter et sådant sygdomsforløb.

jeg syntes nok du lyder som thordreng for tiden HA HA HA HA HOST HOST HA HA
HA HA HA HA HA

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 18-11-05 09:49

JB wrote:

> jeg syntes nok du lyder som thordreng for tiden HA HA HA HA HOST HOST HA HA
> HA HA HA HA HA

Jeg har da ikke nævnt noget om sandkasser og filtre ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 19-11-05 07:15

Ejvind Kruse wrote:

> Jeg har da ikke nævnt noget om sandkasser og filtre ?

det har du så nu ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 19-11-05 08:41

JB wrote:

> det har du så nu ?

Nu ikke så møllehøj, jens.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 19-11-05 19:15

Ejvind Kruse wrote:

> Nu ikke så møllehøj, jens.

hvorfor er bo gået sukkerkold ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 20-11-05 08:50

JB wrote:

> hvorfor er bo gået sukkerkold ?

Han er maniodepressiv.

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 04:28

Ejvind Kruse wrote:

> Han er maniodepressiv.

fik han ikke nok piller i det hele glas ??

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 21-11-05 08:09

Jens wrote:

> fik han ikke nok piller i det hele glas ??

Har han baldret et ?

--
Ejvind

Fra : jens.b.

Dato : 21-11-05 17:38

Ejvind Kruse wrote:

> Har han baldret et ?

han åd vel det med glas o.l. ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 22-11-05 09:51

jens.b. wrote:

> han åd vel det med glas o.l. ?

Så tror da pokker han gik død.

--
Ejvind

Fra : jens.b.

Dato : 23-11-05 05:25

Ejvind Kruse wrote:

> Så tror da pokker han gik død.

er han så ude og besøge dig på OUH ?

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-05 06:17

"jens.b." <postkasse_66@hotmail.com> wrote in message
> [...]

Alle har humørsvingninger, fordi de skubber oplevelse af nederlag
foran sig og fortrænger.
Ingen er fri for ovenævnte eller skitfren psykose

" If we had no vices ourselves we should take less pleasure in
identifying those of others. La Rochefoucauld

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 24-11-05 09:38

jens.b. wrote:

> er han så ude og besøge dig på OUH ?

Nej, han kæmper med dæmoner på windows update.

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-05 11:06

Ejvind Kruse wrote:

> Nej, han kæmper med dæmoner på windows update.

ha ha