Buskort ?
Fra : Kim

Dato : 09-11-05 07:35

Hvor kan man købe den smarte "elestik" eller lign.
som kan sidde fast i buskortet og jakke så min
datter ikke kan tabe det ?

Mvh Kim

Fra : Sabina H.

Dato : 09-11-05 07:57

Kim wrote:
> Hvor kan man købe den smarte "elestik" eller lign.
> som kan sidde fast i buskortet og jakke så min
> datter ikke kan tabe det ?

øhhhh.... kan man ikke bare lave en selv??
et stykke elastik bundet fast til buskortet og en sikkerhedsnål i den anden
ende.....
--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Cocoamum

Dato : 09-11-05 08:07

Sabina H. skrev:

> øhhhh.... kan man ikke bare lave en selv??
> et stykke elastik bundet fast til buskortet og en sikkerhedsnål i den anden
> ende.....

De smarteste er dem, med spole, så det hele spoler ind, når man har
brugt det. Så har man ikke sådan en lang idiotsnor hængende.

Tine

Fra : Sabina H.

Dato : 09-11-05 08:18

Cocoamum wrote:

> De smarteste er dem, med spole, så det hele spoler ind, når man har
> brugt det. Så har man ikke sådan en lang idiotsnor hængende.

ah ja.... tænkte jeg ikke lige på*G* var nu også ment som en nødløsning.....

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Cocoamum

Dato : 09-11-05 08:06

Kim skrev:
> Hvor kan man købe den smarte "elestik" eller lign.
> som kan sidde fast i buskortet og jakke så min
> datter ikke kan tabe det ?
>
> Mvh Kim

Skisportsforretninger, måske. De bruges også til liftkort.

Måske taskeforretninger.

Eller måske bare Tiger eller Søstrene Greene. Det er vist sådan en
partivare.

Tine