Hundesjov
Fra : Mikael

Dato : 08-11-05 23:51

Hej!
Jeg sidder og skal finde en side på nettet, som jeg ved jeg har set, men nu
er den bare væk!
Anyway, jeg leder efter nogle konkurrencer som vi kan hygge os med på
lørdag, til vores årlige julefrokost i DcH.
Jeg tænkte lidt i stil med "Gæt hvilke hunde der er sat sammen", eller "
Hvilken hund beskrives her", og den slags, hvor man tester hvor meget folk
ved om hunde...
Er der nogen der kender noget til sådan en side på nettet?

Venlig hilsen Winnie

Fra : Mus

Dato : 09-11-05 11:33

"Mikael" <dsl128833@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved om hunde...
> Er der nogen der kender noget til sådan en side på nettet?

Alletiders idé

Det vil jeg også lave til vores årlige julefrokost.

Så alle ideer modtages med kyshånd

Jeg har engang lavet et arrangement, hvor vi lavede masser af opgaver som
hun og ejer sulle løse sammen. Det var et megahit. Så hvis der er nogen der
kunne bruge input her, så sig endelig til.

LN

Fra : Estrid Heldager

Dato : 09-11-05 13:02

jeg har set quizzer med blandingshunde, men jeg husker ikke hvor, men jeg
tror nok det var på en amerikansk side.
Men et andet sted hvor man kan finde ideer til relevante hundespørgsmål /
quiz - er på NKK's side under ungdom + hundekundskab - det er godt nok lidt
tid siden jeg prøvede testen for sjov - det er en test som børn og unge
kan tage på nettet - udskrive resultat , vise til deres lokale hundeklub og
få indskrevet point til nogle mærker. De første test er de nemme - man skal
arbejde sig op , men senere kommer de mere svære som ikke kun er på
børneniveau , men er også meget relevant viden for voksne.

--
MVH
Estrid Heldager

heldager@post9.tele.dk
http://home9.inet.tele.dk/heldager

Fra : The MANN

Dato : 09-11-05 21:19

> [...]
> ved om hunde...
> Er der nogen der kender noget til sådan en side på nettet?

Hej Winnie

finder du og har du et udkast så læg det også i binær , så kan vi se
resultated

KANON ide

The MANN

Fra : Majbritt Gath

Dato : 09-11-05 22:45

hej winnie prøv dansk kennelklub, de har masser af racer