URI is to large ??
Fra : SpookiePower

Dato : 08-11-05 17:51

Jeg håber jeg er havnet i den rigtige gruppe med mit spørgsmål.

Jeg står for hjemmesiden www.vestbrand.dk men har ikke selv
programmeret den. Den sidste uge har jeg tit oplevet at få fejlen

HTTP error 414 - The Request-URI is too large.

Jeg har snakket med programmøren og han mener ikke det
er hans kode som skulle være problemet.

Jeg har kunne finde ud af dette selv -

HTTP Error 414
Request-URI Too Long: The server is refusing to service the request because
the Request-URI is too long. This rare condition is likely to occur only in
the following situations:
a.. A client has improperly converted a POST request to a GET request with
long query information.
b.. A client has encountered a redirection problem (for example, a
redirected URL prefix that points to a suffix of itself).
c.. The server is under attack by a client attempting to exploit security
holes present in some servers using fixed-length buffers for reading or
manipulating the Request-URI.
Hvad kan jeg ellers gøre for at rette op på fejlen ?

Fra : René Vutborg

Dato : 14-11-05 22:40

Hej

Skulle du tilfældigvis hoste serveren hos Danhost ?

mvh
René

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 15-11-05 17:46

"René Vutborg" <rene@vutborg.dk> wrote in message
> Hej
>
> Skulle du tilfældigvis hoste serveren hos Danhost ?

Jeg er webmaster på en side hos danhost og har haft problemet i et par dage
men det er væk nu! ser det ud til. Men da jeg ikke havde ændret noget på
nogen sider må det jo have været på server siden at fejl opstår.

Mvh. Mogens