Mere fra Guds eget land
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 08-11-05 15:32

Så I Tv i aftes??

Der var en udsendelse om forholdene i Arizonas fængsler (specielt Phoenix)
og "USAs hårdeste sheriff"

Efter at have set den udsendelse er jeg ikke spor forbavset over at der
kunne foregå hvad der foregik i Abu Graif (jeg det fik AG til at ligne en
skoleudflugt)

Fanger blev mishandlet og myrdet uden at nogen bliver stillet til ansvar, og
dyret der står i spidsen for foretagenet var ligefrem stolt af sine
bedrifter

Nu vil nogle så måske sige at det kan man ikke bebrejde det amerikanske
folk. JO DET er lige præcis hvad man kan, for dyret har en "appproval rate"
på 83%

Så der er altså bred opbakning i Arizona til at overtræde selv de mest
grundlæggende menneskerettigheder. De grusomheder vi her var vidne til
"fængslernes egne optagelser" var helt på linje med det som Saddam Hussein
bliver stillet for retten for - "land of Hyklere" siger jeg bare.

Det hele bliver så sat i relief af at jeg har fået at vide at der forinden
havde været en udsendelse om en dansk politimand der havde været på besøg i
USA, og her så vi så resultaterne af deres syge menneskesyn. Skyderier mod
politibetjente er dagens orden. i dette empire of evil

Det tror da pokker. Hvis jeg var en simpel indbrudstyv med en betjent i
hælene så ville jeg også hellere skyde en betjent end havnde sådan et sted.

Hvor erjeg dog glad for at vores fængselvæsen er bemandet med intiligente
mennesker der ikke skaber den slags dyr af de indsatte.

På dette link kan I alle være med til at give et bidrag tl at få det dyr der
er hovedansvarlig sat fra bestillingen

http://www.mothersagainstarpaio.com/

Peter

Fra : jodem

Dato : 08-11-05 16:39

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> i USA, og her så vi så resultaterne af deres syge menneskesyn. Skyderier
> mod politibetjente er dagens orden. i dette empire of evil

Af dette program fremgik det i øvrigt, at "three strikes and out" havde den
uheldige konsekvens, at den kriminelle, når han blev taget tredje gang,
ikke havde noget at tabe og derfor var parat til hvadsomhelst for at slippe
fri.

Endelig fremgik det (med et forsigtigt skøn) at ca. halvdelen af LA's
befolkning var buret inde, mens den anden halvdel var ansat som vogtere i de
private fængsler, men det tæller vel også med i BNP, så på den måde kan man
godt forstå, at ulighed er produktivitetsfremmende.

Fra : Egon Stich

Dato : 08-11-05 18:28

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
man
> godt forstå, at ulighed er produktivitetsfremmende.

Noget de danske liberal fascister har fattet.
Og stræber efter.
Hvornår mon den almindelige dansker indser dette?

MVH
Egon

Fra : Egon Stich

Dato : 08-11-05 18:26

> [...]
> mennesker der ikke skaber den slags dyr af de indsatte.
>
> På dette link kan I alle være med til at give et bidrag tl at få det dyr

Som jeg har sagt i lang tid:
USA er hitlers arvtager.
Fogh er vor tids værnemager.

MVH
Egon

Fra : Knud Larsen

Dato : 10-11-05 11:25

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message

> "Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> Som jeg har sagt i lang tid:
> USA er hitlers arvtager.

Det er nemlig rigtigt, USA har også overskæg.

> Fogh er vor tids værnemager.

Eller Werner Best? og hans spindoktor er Goebbels plus Wolf?

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 10-11-05 11:42

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

og hans spindoktor er Goebbels plus Wolf?

han er i hvert tilfælde lige så dygtig

Peter

Fra : Martin

Dato : 10-11-05 12:38

Egon Stich skrev:

> Som jeg har sagt i lang tid:
> USA er hitlers arvtager.
> Fogh er vor tids værnemager.
>
> MVH
> Egon

Om ikke andet, så kan man altid få sig et billigt grin af dine
fantastiske udsagn. Jeg takker.

Mvh
Martin

Fra : Egon Stich

Dato : 10-11-05 17:16

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse

Egon Stich skrev:

> [...]
>
> MVH
> Egon

Om ikke andet, så kan man altid få sig et billigt grin af dine

Tjah--
En profet har jo aldrig været agtet i sit hjemland...

MVH
Egon

Fra : Martin

Dato : 11-11-05 08:57

Egon Stich skrev:

> [...]
> Martin
>

> Tjah--
> En profet har jo aldrig været agtet i sit hjemland...

Men komikere har altid været et hit. Mere mere!