Zip drev driver problem
Fra : Lauge S Jepsen

Dato : 10-06-01 12:34

Hej. Jeg købte for nyligt et "Iomega Zip 100" eksternt zip drev, på tilbud.
Jeg fandt dog hurtigt ud af at grunden til at det var så billigt, var fordi
der ikke fulgte nogle drivere med. Jeg har gennemsøgt Iomegas hjemmeside for
hjælp, men det eneste man kunne downloade er iomegaware, som ikke hjalp
overhovedet.

Så jeg ville bare høre om ikke der var een der var indehaver af sådan et
drev, og havde driverdisketterne, der kunne maile dem til mig på
laugesjep@mail.tele.dk. Så ville jeg være meget taknemmelig.

Det drejer sig om et Ionega Zip 100 SCSI (eksternt) drev. Det er blåt hvis
det er en hjælp.

På forhånd tak. MvH:
Lauge S Jepsen

Fra : Peter Ravn

Dato : 11-06-01 09:41

Du skriver ikke hvilket OS du vil benytte det på, det ville nok hjælpe lidt
da driver disketterne der fulgte med kun virker til Win 95, ihvertfald dem
jeg har, men Iomegaware kan få det til at virke under Win 98 0g Win 2000.

--
Med venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : Lauge S Jepsen

Dato : 11-06-01 21:43

Jeg bruger win 98. Hvad er det for et zip drev du bruger? Og hvad gør du når
den under genstart beder om drivere???

MvH.:
Lauge S Jepsen

Fra : Peter Ravn

Dato : 12-06-01 08:41

Jeg indlæser den der hedder "Guest" og så finder den selv driverne efter at
have tildelt et drev. Den finder driverne i " Iomegaware"

--
Med venlig Hilsen
Peter Ravn