cybercitys webmail
Fra : csm

Dato : 08-11-05 10:43

Kan man ikke vidrestille alle mails (som er sendt til cybercity mail)
til en anden adresse - f.eks gmail ?

Fra : Martin Schultz

Dato : 08-11-05 11:24

csm <skhdkhf@ldsjfj.dk> skrev 2005-11-08:
> Kan man ikke vidrestille alle mails (som er sendt til cybercity mail)
> til en anden adresse - f.eks gmail ?

Jo, på http://selfcare.cybercity.dk

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : csm

Dato : 08-11-05 11:53

Tak

på den side står :

Bemærk! Der er stadig tjenester tilknyttet dit abonnement, som du ikke kan
finde i Cybercity Selvbetjening. Disse tjenester skal aktiveres fra
Cybercitys hjemmeside.

hvad er det for tjenester ?