Effekter/baggrunde
Fra : SB

Dato : 07-11-05 19:44

Jeg undrer mig over at et prgr som FrontPage ikke har værktøjet: Effekter
hvor man kan graduere farvebaggrunde, når Word har denne mulighed
(formater-baggrund-effekter).
Jeg har forsøgt mig med FP 2000 & 2003. Er der kommet en nyere og kan den
evt det efterlyste?
--
SB

Fra : MooreHojer

Dato : 07-11-05 21:28

"SB" <kilo@pc.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg undrer mig over at et prgr som FrontPage ikke har værktøjet:
> Effekter
> hvor man kan graduere farvebaggrunde, når Word har denne mulighed
> (formater-baggrund-effekter).

Hvis du prøver at lave den ønskede effekt i Word og gemmer den som html,
så vil du opdage at det word gør er at den laver automatisk et billede
med den ønskede farvegraduering og bruger den som baggrund.
Men da Frontpage kun laver "html-kode" så kan den derfor ikke lave den
ønskede effekt.

> Jeg har forsøgt mig med FP 2000 & 2003. Er der kommet en nyere og kan
> den
> evt det efterlyste?

Det skal jeg ikke kunne sige, men hvad om du lave effekten i word (eller
et ordentligt billedbehandlingsprogram) og tog billedet over i FF og
brugte det som baggrund?

--
MooreHojer

Fra : SB

Dato : 08-11-05 18:46

Klip

> Det skal jeg ikke kunne sige, men hvad om du lave effekten i word (eller
> et ordentligt billedbehandlingsprogram) og tog billedet over i FF og
> [...]
Tak for et brugbart svar
VH
SB