Kl og Dato i access
Fra : Claus Larsen

Dato : 07-11-05 19:18

Hej allesammen

Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med mit lille spørgsmål til access?
Hvordan laver man kl og dato i en post, som rettes til den nuværende tid
hver gang man laver ændringer i den

Mvh
Claus Larsen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-11-05 21:51

Claus Larsen skrev:

> Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med mit lille spørgsmål
> til access? Hvordan laver man kl og dato i en post, som rettes
> til den nuværende tid hver gang man laver ændringer i den

Det kan gøres med vba-kode på en formular. Dit spørgsmål hører til
i access-gruppen - dk.edb.database.ms-access - hvor du kan få mere
konkret hjælp. Jeg krydsposter med opfølgning dertil.
X-Post über 2 Gruppen, FollowUp-To dk.edb.database.ms-access
--
Jens Gyldenkærne Clausen