hjælp til hjemmeside
Fra : Rex

Dato : 07-11-05 19:02

Hej

sidder og laver hjemmeside, men er løbet ind i følgende problem.

jeg har min overskrift og knappanel.
jeg vil gerne have lavet det sådan at når jeg trykker på en knap og
den ønskede side kommer frem i en side ved siden af knappanelet og
under overskriften så det stadig kan ses når den nye side indlæses
Håber at det forståligt nok formuleret og at noget kan hjælpe, det er
sikker ikke så svært som jeg gør det til

Hilsen Rex

Fra : Lars Raaby

Dato : 07-11-05 21:14

Rex skrev:
> [...]
> Håber at det forståligt nok formuleret og at noget kan hjælpe, det er
> sikker ikke så svært som jeg gør det til

Sådan noget hedder frames eller på dansk rammer.
Det er dog ikke en god ide at lave siderne i rammer.
http://www.html-faq.dk/2009.asp

Hvordan du så laver siderne kan du prøve at læse om her
http://www.hjemmesideskolen.dk/ eller her www.html.dk

--
MVH
Lars Raaby