LMC-klub
Fra : Allan Hansen

Dato : 07-11-05 19:01

Stiftende generalforsamling

Vi er nu så langt at vi vil indbyde alle interesseret til stiftende
generalforsamling af en LMC-Klub.

Den afholdes LØRDAG d. 26 nov kl 11.00 hos:

Østsjællands Campingcenter

Jersie Strandvej 88

2680 Solrød Strand

De er så venlige at stille lokaler tilrådighed, og er vært til lidt kaffe og
kage.

Dagens program er at vi starter med et kort oplæg om LMC's historie og
herefter afholdelse af generalforsamlingen.

Af hensyn til drikkevarer og kage, ser vi gerne en tilmelding på
lmcklubben@mail.dk

senest torsdag den 24 nov. Kl 8.00

Med venlig hilsen

Allan Hansen

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 08-11-05 01:02

Hvor og hvornår??

MVH

Bente Jørgensen

Fra : Peter Marlau Knudsen

Dato : 08-11-05 08:55

"Bente Jørgensen" <bente.jorgensen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor og hvornår??
>
> MVH
>
> Bente Jørgensen
>
> "Allan Hansen" <ajh[slet_dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

Hej Bente

Hvis du placerede dit spørgsmål EFTER indlægget ville du have passeret det
sted, hvor der står "Hvor og hvornår"

Hilsen
Peter Marlau

Fra : Allan Hansen

Dato : 08-11-05 11:34

Fra : Allan Hansen

Dato : 08-11-05 15:09

Hej Alle

Grundet en misforståelse omkring tidspunkt for afholdelse af
generalforsamlingen

Kan jeg oplyse at møde først starter den 26 nov kl 14.00 og ikke som først
oplyst kl 11.00.

Mvh Allan

Fra : Allan Hansen

Dato : 17-11-05 21:39

> [...]
> generalforsamlingen
>
> Kan jeg oplyse at møde først starter den 26 nov kl 14.00 og ikke som først

Hej Alle

Hvis I er interesseret kan I gå ind på den nye hjemmeside www.lmc-klub.dk
og se oplæg til vedtægter og dagsordenen til vores stiftende
generalforsamling.

Vi håber, at der stadig er nogen, der vil med til mødet og vi modtager gerne
tilmeldinger på lmcklubben@mail.dk , får I jer ikke tilmeldt er man
selvfølgelig velkommen alligevel

Mvh Allan