Kalder Helle ang. Vichy
Fra : Ditte

Dato : 07-11-05 18:20

Hej Helle

Er lidt nysgerrig.
Du skrev at du havde hudproblemer, og valgte at skifte fra et meget dyrt
mærke, til apotekets mere prisvenlige Vichy.
Nu har du jo prøvet det en tid, og jeg vil bare gerne høre om du har mærket
en forbedring.

Grunden til min nysgerrighed er også, at jeg lige et startet som farmakonom
(apoteker assistent), så nu skal jeg selv til at sælge Vichy.

Hilsen Ditte

Fra : Helle

Dato : 07-11-05 19:07

"Ditte" <dittehansen@---tamuin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Grunden til min nysgerrighed er også, at jeg lige et startet som
> farmakonom (apoteker assistent), så nu skal jeg selv til at sælge Vichy.

Hej Ditte.

Ja det gik godt i en periode med Vichy produkterne. Min hud holdt i hvert
fald KLART op med at være så tør som jeg ellers havde døjet med. Den blev
også renere men det svingede utrolig meget. Den blussede i perioder meget
voldsomt op. Jeg er glad for jeg har prøvet det, for hold op hvor det letter
på økonomien og det hjalp også i perioder.
Jeg er blevet henvist til hudlæge og skal droppe alle renseprodukter og KUN
bruge de 3 cremer som jeg har fået på recept. Og de virker allerede rigtig
godt.

Så Vichy er gode produkter hvis man ikke døjer med en rigtig slem problemhud
som jeg. De kan KLART anbefales, men er hudproblemerne så alvorlige som
mine, så er det desværre kun hudlægens cremer og medicin der hjælper

Mvh Helle

Fra : Ditte

Dato : 07-11-05 19:25

> [...]
> problemhud som jeg. De kan KLART anbefales, men er hudproblemerne så
> alvorlige som mine, så er det desværre kun hudlægens cremer og medicin der

Hej Helle

Tak for svaret. Ja nogle ting kræver mere expertise. Men jeg er da glad for
at Vichy ikke har gjort det værre. Jeg håber hudlægen kan hjælpe dig.
Er jo rart at få lidt anden viden, end den man får fra bøgerne, fra
kollegaerne og fra Vichy selv. Det giver et bedre billede, at høre fra en
der har prøvet det.
Er nu også selv igang med at afprøve det, er bare ikke så god til at huske
det.

Mange hilsner fra Ditte

Fra : Helle

Dato : 07-11-05 22:26

> [...]
> der har prøvet det.
> Er nu også selv igang med at afprøve det, er bare ikke så god til at huske

Jeg synes i hvert fald at Vichy er godt til lidt mere normal hud. Lækre
produkter der ikke er proppet helt vildt med parfume. Jeg havde jo problemer
med at de dyre Dermalogica udtørrede min hud selvom jeg fik alverdens
produkter som skulle modvirke det. Faktisk var jeg oppe på til sidst at
skulle bruge 8 produkter hver dag!! Fuldstændig vildt!
Så en anbefaling til Vichy skal der i hvert fald lyde herfra

Mvh Helle

Fra : Cocoamum

Dato : 08-11-05 08:07

Helle skrev:
> [...]
> skulle bruge 8 produkter hver dag!! Fuldstændig vildt!
> Så en anbefaling til Vichy skal der i hvert fald lyde herfra

Og så til noget helt andet: Fik du snydt tanken for lidt indtægt i går?
Med andre ord - klarede du sukkerskærene?

Venter i spænding.
Tine

Fra : Helle

Dato : 08-11-05 09:23

"Cocoamum" <ta@uu.dk> skrev i en meddelelse

> Og så til noget helt andet: Fik du snydt tanken for lidt indtægt i går?
> Med andre ord - klarede du sukkerskærene?
>
> Venter i spænding.
> Tine

Haha du fanger mig da også over det hele det er fint.
Ja det gik strålende i går! Er viiildt stolt. Selvom vi spiste meget sent så
klarede jeg det og ud og gå bagefter så NUL usundt i går og ingen
hysteriske anfald. Det er næsten helt uvirkeligt

Kh Helle

Fra : Cocoamum

Dato : 08-11-05 09:30

Helle skrev:
> [...]
> klarede jeg det og ud og gå bagefter så NUL usundt i går og ingen
> hysteriske anfald. Det er næsten helt uvirkeligt

Respeeeekt!!!

Hold den så gående, Helle. For hver dag bliver det lettere. Når
afhængigheden er væk, kommer du ikke til at liste over på tanken mere.

Tænker på dig.

Tine