forskel på '<>' og '><'
Fra : MooreHojer

Dato : 07-11-05 15:31

Hej NG

I en sammenligning i ASP er der så forskel på om man skriver '<>' eller
'><' ? Ummidelbart ser begge dele ud til at virke...

--
MooreHojer

Fra : Casper Bang

Dato : 07-11-05 20:39

> I en sammenligning i ASP er der så forskel på om man skriver '<>' eller
> '><' ? Ummidelbart ser begge dele ud til at virke...

forskellen er ens

Fra : MooreHojer

Dato : 07-11-05 21:17

> forskellen er ens

...og der er lige langt frem som tilbage

Takker for svaret

--
MooreHojer

Fra : Casper Bang

Dato : 08-11-05 19:43

> ..og der er lige langt frem som tilbage
>
> Takker for svaret

Hehe, velbekommen ;)
Bare lige hvis du var i tvivl om min tvivlsomme udtalelse - der er ingen
forskel på hvilken du bruger.
ASP er meget overbærende med hvad du skriver.

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-06 11:46

"MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> skrev i en meddelelse

> ..og der er lige langt frem som tilbage

Nogle vil jo så sige, at der er dobbelt så langt