galoperende hjerte
Fra : steen

Dato : 07-11-05 13:17

hej

jeg vil gerne spørge om man kan få galoperende hjerte af motion,
motionen er meget mild, ikke kondition. Motionisterne ligger ned på
brikse og briksene/maskenerne arbejder med motionisterne, og det er
ikke vibrerende.
mvh Birthe a

Fra : Dan

Dato : 07-11-05 23:48

Da jeg var yngre grinede jeg meget af de amerikanske advarsler om at checke
med lægen før enhver form for motion. Nu må jeg sige, at det ikke er en helt
tosset ide...måske skulle du lægge vejen forbi din læge først!

Dan

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-11-05 20:49

In article <436fd982$0$78280$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, Dan wrote:
> Da jeg var yngre grinede jeg meget af de amerikanske advarsler om at checke
> med lægen før enhver form for motion. Nu må jeg sige, at det ikke er en helt
> tosset ide...måske skulle du lægge vejen forbi din læge først!

Inden man kan stille op i paris marathon skal man også have en lægeerklæring.
Jeg måtte derned selvom jeg ikke havde været der 5 år forud for at få
en sådan i 2001.

Ujævn hjerterytme er ikke sundt. Cehck med lægen.